لکه بینی بعد از ال دی، بخاطر قرص است یا بارداری؟

0
14



قرص ال دی میخوردم. توی ماه سوم فقط دو شب قرص خوردم. یه هفته بعد وقت پریودیم بود، دو روز اول لکه کم دیدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خانوما. من ۲۱ سالمه. نامزد دارم.
کیست در تخمدان چپ دارم. دو ماه هرشب قرص ال دی میخوردم. توی ماه سوم فقط دو شب قرص خوردم. یه هفته بعد وقت پریودیم بود.دو روز اول لکه ی کم دیدم.بعد پریودی اومدو بعد پریودی قرص ال دی رو فقط دو شب خوردم و دیگه ادامه ندادم و هفته ی بعدش دو روز دوباره خون اومد.
نمیدونم این لکه ها بخاطر کیست هس یا بارداری.(با نامزدم رابطه از مقعد دارم فقط. ممکنه اسپرم به واژن رفته باشه خودم یادم نیس)دکتر زنان رفتم گف باید تا پریودیت صبر کنی.نمیدونم چیکار کنم.شکمم خیلی درد میکنه.
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز زمانی که ال دی را قطع میکنید ممکن است پریود شوید نگران نباشید و ادامه درمان را تحت نظر پزشک خود ادامه دهید.  
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد.



نوشته لکه بینی بعد از ال دی، بخاطر قرص است یا بارداری؟ اولین بار در نی نی بان پدیدار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید