تیتر خبرها

استایل سرخوش مهناز افشار وقتی از خارجیام خارجی تره؛ تنیس گِیم با شلوار تفنگی!

مهناز افشار که دیگه همه لایف استایل و سبک لباسش شده اونور آبی، به تازگی ویودیویی منتشر کرد که در حال یادگیری تنیس می باشد!

شایانیوز- مهناز افشار از بازیگرای مشهور و با استعداد ایرانی می باشد که این روزا در خارج از ایران به سر میبره و از استعدادش که هیچ کلا هیچ کار مفیدی انجام نمیده و همانند یک خانوم خونه دار که عشششق عکاسی داره فقط و فقط از خودش عکس منتشر میکنه. مهناز افشار دیگه چند سالی میشه که رنگ ایرانو ندیده اما خب با مردم کاملا در ارتباطه و از طریق همون اینستاگرام هوادارن بسیااار زیادی رو جذب خود کرده. مهناز افشار بعد از رفتن بسیار آرام تر از شخصیت داخل ایرانش شد که خب خیلیا میگن به دلیل دلتنگیش بوده!

مهناز افشار در صفحه خود عکس و فیلم های زیادی از خودش به اشتراک میذاره که خب نشون میده زندگی مرفه و خوبی هم داره و زندگی به کامی بد نمیگذره اما مهناز افشار رو شاید بشه گفت اولین زن ایرانیه که بعد از رفتنش اینهمه ابراز دلتنگی کرد و حتی از خوشحالیش هم میشه فهمید که واقعا ناراحته دوری از ایرانه!

اما مهناز خانوم افشار به تازگی ویدیویی کوتاه پست گذاشت که در حال بازی تنیس می باشد. ظاهرا تنیس به نوعی ورزش باکلاس تبدیل شده که اگه بلدم نباشی باید بری دنبالش و یاد بگیری!!!

تریپای سرخوش مهناز افشار که دیگه خارجیام انقدر خارجی نیستن!

مهناز افشار بعد از رفتن کلا تیپاش زیر و رو شد. مهناز خانوم در حال حاضر اینجوریه که هر چی رو با هر چی بپوشه و کلا چندان به استایلاش دقتی نداره. اما اگرم بخوایم بگیم خب خارج این مدلی میچرخن بازم نمیشه این همه بد تیپی رو تو مغز گنجوند که خارج این مدلین!

تو هر کشوری تیپای ساده برای روزمره انتخاب میشه و مهناز افشار هم میتونه به این شکل باشه اما انگاری هر چی اَجق وجق تر بیشتر دوست داره!

مهناز افشار اتفاقا استایل های بسیااار زیادی هم میزنه اما مثلا از ده تا دو تاش شاید موزد پسند ایرانی ها باشه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

s

f

mahnaz_afshar_1654173894

مهناز افشار واسه عکساش با دیوار دعواش شد!

مهناز افشار همونطور که گفتیم در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیااار زیادی داره و عکس و فیلم های کوتاه بسیاری منتشر میکنه اما خوبیش اینه که اهل تکراری پست کردن نیست و تنوع خوبی در پیجش ایجاد کرده به جزززز اون دسته از سلفی هایی که معمولا هم در ماشین میگیره و اونقدر جلوعه که ما باید تا تو حلق خانوم خانومارو ببینیم! در ادامه اما جدید ترین پست مهناز افشار رو مشاهده می کنید که اومد ژست مدلینگی بگیره اما انگاری با دیوار برخوردی ریز داره! خب عزیزم اول تست کن بعد فیلم بگیر!!!

و اینهم تصاویر نهایی!

Untitled (1)

مهناز افشار حوله پیچ شده پیش خواننده ممنوعه!

مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگر ابایی ندارد که عکس بی حجابش منتشر شود چرا که انگار دیگر قصد برگشتن به ایران را ندارد و کلاً قید بازیگری در ایران را زده.

این تنها تغییر شگرف مهناز افشار تو این مدت نبود و خانوم بازیگر تو اروپا با خیلی از خواننده های لس آنجلسی طرح رفاقت ریخته و حتی با اون ها رفت و آمد هم دارد.

تو جدیدترین ویدویی که از مهناز افشار منتشر شده خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین می ره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده!

همون طور که دیدید مهناز خانم انگاری یخ کردن و سردشون شده که اینجوری خودش پیچیده تو حوله! حالا که این وسط یه سوال اساسی هست و اونم اینکه مگه اونا کجان که اینقدر سرده اونجا؟ مهناز که ساکن آلمان هستش و آرش هم ساکن اروپا است اروپا هم که در نیم کره شمالی قرار داره و الان اونجا هم مثل ایران تابستونه و هوا گرم از طرفی چجوری اینا اگه اینقدر سردشونه پس چرا در و پنجره ها باز بازن؟

پس احتمالاً میشه به این نتیجه رسید که مهناز خانوم پوشش مناسبی نداشته و وقتی آرش خان دوربین رو ناغافل میاره سمت مهناز برای اینکه حاشیه و جنجال تازه ای درست نشه مهناز خودش رو اینجوری می پیچه تو حوله.

مهناز+افشار

بیوگرافی دلبرونه مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره ۴ ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

mahnaz_afshar_1645117251

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *