تیتر خبرها

انگلیسی ها باید از این پنج ستاره بترسند!

نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج ستاره تیم ملی پرداخته که ساوت‌گیت باید مراقب آن‌ها باشند.

عملکرد فوق‌العاده تیم ملی ایران در مقابل اروگوئه در بدو حضور مجدد کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، شاخک‌های رسانه‌های انگلیسی را جنبانده تا جایی‌که دیلی‌میل به عنوان یکی از معروف‌ترین رسانه‌های این کشور، در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تاثیرگذار تیم ملی در جام جهانی پرداخته و به ساوت‌گیت و بازیکنانش برای مقابله با آنها هشدار داده است. در ادامه گزارش دیلی‌میل را می‌خوانید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم ملی ایران روز جمعه با نتیجه یک بر صفر اروگوئه را شکست داد تا دیگر شبیه تیمی که قرار است در گروه B با حضور انگلیس، ولز و آمریکا دست و پا بسته باشد، به نظر نرسد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تازه بازگشته، که قبلا به عنوان دستیار شماره یک سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد شاغل بود، تیم ملی ایران را تقویت کرده است. در اینجا لیست پنج بازیکنی که در اولین دیدار با انگلیس در دوحه، تهدیدی برای سه‌شیرها محسوب می‌شوند، مرور خواهیم کرد.

* مهاجم؛ مهدی طارمی: بزرگ‌ترین تهدید و بازیکن برجسته ایران!

شماره ۹ به طور مداوم در سه فصل گذشته در پورتو گلزنی کرده و پاس گل داده است، هرچند او بیشتر به خاطر گل قیچی برگردانش برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا شناخته می شود، اما همچنین بهترین آمارها را در پورتو جلوتر از لوئیز دیاز کلمبیایی پیش از پیوستنش به لیورپول به ارمغان آورده بود.

این بازیکن ۳۰ ساله احتمالاً در سمت راست خط سه نفره در دوحه بازی خواهد کرد و در فاصله دو متری از سردار آزمون برای زدن ضربه نهایی به دروازه تلاش خواهد کرد.

ygnqv4fo

* پشت مهاجم؛ سامان قدوس

سامان قدوس هافبک برنتفورد در خط حمله مقابل اروگوئه یک خطر واقعی بود. او حرکتی را آغاز کرد که گل را به ارمغان آورد و بهترین پاس مسابقه را در یک دو ارسال کرد که مهدی ترابی باید از آن یک گل خلق می‌کرد.

کم بازی کردن قدوس در برنتفورد، جایی که این بازیکن ۲۹ ساله در این فصل بیشتر کار را از روی نیمکت آغاز کرده، می‌تواند به این معنا باشد که کی‌روش با او کار را شروع نمی‌کند، بلکه منتظر موقعیت مناسب برای بازی دادن به او در پست مورد علاقه‌اش، درست پشت سر مهاجم میانی، آزمون، می‌ماند.

0vdkarwq

* هافبک دفاعی؛ سعید عزت‌الهی

هافبک قدبلند و ظریفی که با سر بالا بازی می کند، برای گردش توپ زمان‌بندی دارد و بازی را توسعه می‌دهد. او هرگز انتظارات اولیه از خودش را برآورده نکرد و پس از یک فصل حضور در اتلتیکو مادرید به عنوان یک بازیکن جوان، مجبور شد خود را با یک سری انتقال قرضی وفق دهد، از جمله یک دوره کوتاه مدت در ردینگ که به دلیل مصدومیت به پایان رسید. تمایل گاه به گاه او به انتقال ندادن سریع توپ، از او یک بازیکن ۲۵ ساله با بازی‌ای چشم‌نواز ساخته که حضوری ملموس در ترکیب ایران دارد.

* گلر؛ علیرضا بیرانوند

قرار است بین دو دروازه‌بان – بیرانوند و سیدپیام نیازمند – برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت ایجاد شود اما انگلیس و ولز به مصاف یک شوت‌گیر بسیار خوب خواهند رفت که پنالتی کریستیانو رونالدو را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهار کرده است. این گلر ۱۹۶ سانتی‌متری روز جمعه نیز برابر اروگوئه چند مهار عالی داشت. این گلر همچنین قادر به پرتاب‌های بسیار بلندی است که رکورد این زمینه را هم برای او با پرتاب ۶۷ یاردی مقابل کره در سال ۲۰۱۶ به ارمغان آورد.

014saa00

* مدافع؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان

بازیکنی که هرگز به لیگ‌های بزرگ راه نیافته است، اما او بازیکنی است که به طور بالقوه می تواند گرت ساوتگیت و راب پیج را به عنوان ستون دفاعی ایران ناامید کند. می‌توان گفت بهترین ویژگی تیم ایران خستگی‌ناپذیری و جنگندگی آنهاست. آنها با قاطعیت از غلت خوردن ناشی از خستگی در زمین خودداری می‌کنند. کنعانی، بازیکن ۲۸ ساله‌ای که برای یک تیم قطری بازی می‌کند، بیشتر مظهر این موضوع در برابر اروگوئه بود و به معنای واقعی کلمه با لوئیس سوارز روبه‌رو شد. او یک چالش دفاعی عالی برای تکل کردن داروین نونز از لیورپول  نیز در آن بازی انجام داد.

euqr4wa1

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *