تیتر خبرها

تاریخ دربی استقلال وپرسپولیس مشخص شد

لیگ برتر تا روز سیزدهم آبان‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد و در همین روز شاهد برگزاری دربی ۹۹ خواهیم بود.

در حالی که پس از تغییرات در کادر فنی تیم ملی و بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت ایران پیش بینی می‌شد شاید دربی پایتخت به بعد از جام‌جهانی موکول شود اما سازمان لیگ قصد دارد قبل از آخرین اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر از جمله دربی را برگزار کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ طبق برنامه اعلام شده قرار است ۶ هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر در ادامه و پیش از برگزاری آخرین اردو تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شود و با توجه به این موضوع دربی حساس تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ای که بین کارلوس کی‌روش و مدیر برگزاری مسابقات لیگ برتر هماهنگ شده است لیگ برتر تا روز سیزدهم آبان‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد و در همین روز شاهد برگزاری دربی ۹۹ خواهیم بود.

سهیل مهدی مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ که با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش گفت‌و‌گو می‌کرد اعلام کرد تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی در جام جهانی، ۶ هفته دیگر برگزار خواهد شد و پس از انجام دیدارهای هفته دوازدهم، بازی‌ها تعطیل می‌شود.

طبق اعلام مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و پس از آن، بازیکنان ملی‌پوش داخلی به اردو می‌روند.

طبق اعلام سهیل مهدی، کارلوس کی‌روش تا این لحظه با انجام بازی‌ها تا روز سیزدهم آبان‌ماه موافقت کرده و تا آن زمان، سازمان لیگ اجازه دارد ۶ هفته دیگر از لیگ برتر را برگزار کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *