تیتر خبرها

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

در این پست تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم سال ۱۴۰۳ را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

 

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم سال 1403 چه روزی است

 

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم سال ۱۴۰۳ :

 

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم شمسی برابر است با :

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

چهارشنبه – ۱۱ مهر ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم قمری برابر است با :

۱۴۴۶/۰۳/۲۸

الأربعاء‬ – ۲۸ ربیع الاول ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز جهانی اقدامات همدلانه در تقویم میلادی برابر است با :

۲۰۲۴-۱۰-۰۲

Wednesday – 2024 October 02

 

۲ اکتبر روز اقدامات همدلانه ،روزی جهانی است برای انجام خدمات اجتماعی برای درک همدلانه در سراسر جهان است.
سال ۲۰۰۸ ، پنج مدرس رسمی مرکز ارتباط بدون خشونت (جوری منسکا، کتلین مک فران، میکی کاشتان، سیلویا هسکویتز، کترین کدن) تلاش کردند تا بتوانند مهارت همدلی را بین دولتمردان آمریکا از طریق ارائه پیشنهادی به “موسسه تغییر” گسترش دهند، در پی تلاش ها و عدم موفقیت در آن زمان به این فکر افتادند که نه فقط برای دولتمردان بلکه گامی برای ترویج مهارت‌های همدلی در میان همه مردم بردارند.
نتیجه مشاوراتشان برای سال ۲۰۰۹ انتخاب روزی برای اقدامات همدلانه شد، و برای این روز تولد مهاتما گاندی را انتخاب کردند؛ همان روزی را که توسط سازمان ملل برای روز جهانی بدون خشونت انتخاب شده است.
آنها فکر کردند که گاندی از روزی جهانی برای اقدامات همدلانه مسرور خواهد شد، چه که عملی است مستقیما برانگیخته شده از عشق، و جوهر بدون خشونتی که برای ایجاد تغییرات بزرگی در کشورش استفاده کرد.
این روز روزی است برای انجام خدمات اجتماعی در سراسر جهان برای آگاه شدن از یکدیگر، و خلق وحدت و درک همدلانه در سراسر جهان و ما پارسال برای اولین بار همزمان با علاقه مندانی از کشورهای مختلف سعی کردیم، تلاشی برای ترویج همدلی کنیم، شاید در اولین تجربه و مهلت کوتاه بیش از آنکه اقداماتمان را ثمر بخش باشد، نیتمان برای ترویج روح همدلی و هماهنگی با یک حرکت جهانی برایمان خوشایند بود.
همدلی آرزویی است که فکر می کنیم تمامی مردم دنیا در آرزویش روزگار می گذرانند و آرزویی است که همه مردم می توانند فارغ از هر مرز و ملاکی برای تقسیم بندی ها و طبقه بندی ها به دنبالش باشند.

مطلب پیشنهادی

تاریخ دقیق چهارشنبه سوری در تقویم سال 1404

تاریخ دقیق چهارشنبه سوری در تقویم سال ۱۴۰۴ چه روزی است؟

در این پست تاریخ دقیق چهارشنبه سوری در تقویم سال ۱۴۰۴ را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *