تیتر خبرها

شکایت تراکتور از فتح الله زاده؟!

هوشنگ نصیرزاده درباره نقل و انتقالات تراکتور حرف زد.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اظهارات اخیر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به نامه این باشگاه به تراکتور برای جذب ریکاردو آلوز گفت:‌ فتح‌الله‌زاده کارتابل خود را چک کند اگر این کار را انجام بدهد متوجه می‌شود که پاسخ استقلال را داده گفته‌ایم آلوز را به این باشگاه نمی‌دهیم پاسخ ما نسبت به این درخواست منفی است فتح‌الله‌زاده نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر در رسانه صحبت کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ وی افزود: فلسفه فرستادن نامه مذاکرات پنهان بین دو باشگاه است نه صحبت کردن در رسانه، رسانه‌ای کردن این مسائل به مفهوم آغاز مذاکره با بازیکن تحت قرارداد باشگاه است.در آئین‌نامه نقل و انتقالات این موضوع تخلف است. استقلال به ما نامه پنهانی داده و ما هم در پاسخ به این نامه اعلام کرده‌ایم جواب ما به درخواست این باشگاه برای در اختیار گرفتن آلوز منفی است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد:

فتح‌الله‌زاده با آوردن اسم بازیکنان باشگاه‌های دیگر می‌خواهد از زیر فشار خارج شود اما این مسائل به ما ربطی ندارد. امروز تیم ما بازی دارد این مصاحبه‌ها چه مفهومی دارد قطعا از فتح‌الله‌زاده به خاطر این رفتارش شکایت می‌کنیم. آقایان ادعای حرفه‌گری‌شان هم می‌شود. چرا باید از بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگر در فاصله چند ساعت از بازی تراکتور نام ببرند.

نصیرزاده در مورد آخرین وضعیت کاوه رضایی و آیا با وجود قرارداد داشتن با تراکتور بندی وجود دارد که در نیم‌فصل به راحتی می‌تواند به استناد به آن از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شود گفت:

بارها اعلام کردیم رضایی تحت قرارداد تراکتور است و تا آخر فصل باید در تیم ما بماند. چنین بندی در قرارداد او موجود نیست .

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتور مذاکره‌ای با سیامک نعمتی و حامد پاکدل انجام داده است گفت:‌

اگر بحث مذاکره باشگاه ما با این دو بازیکن رسانه‌ای شده خودمان آن را رسانه‌ای نکردیم مسؤولان باشگاه تراکتور آداب حرفه‌گری را مراعات می‌کنند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *