تیتر خبرها

یک بازیکن نمی تواند به پرسپولیس برگردد!

با شرایط دشوار بعید است علی علیپور به پرسپولیس ملحق شود.

علی علیپور مهاجم گلزن سابق پرسپولیس و آخرین آقای گل پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران در گفتگویی که با ایران ورزشی داشته ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مستقل آنلاین؛ علیپور در این مصاحبه از تمایل یحیی گل محمدی برای بازگشت او به پرسپولیس خبر داده و عنوان داشته که خانبان با او تماس گرفته است.

این صحبت های علی علیپور در پاسخ به پیغام یحیی گل محمدی به اوست. از این رو اگر صحبت های این مهاجم را سند قرار دهیم باید این سوال را پرسید که چرا یحیی گل محمدی بدون این که باشگاه را در جریان بگذارد و از درویش یا محمدی بخواهد تا به شکل رسمی با باشگاه پرتغالی مکاتبه کرده و از راه درست و قانونی این بازیکن را جذب کنند، به این شکل برای جذب علیپور اقدام کرده است.

مگر در سال های اخیر چندین و چند بازیکن لژیونر از همین طریق و مکاتبات بین دو باشگاه راهی ایران نشده اند؟ از محمد نادری و شهریار مغانلو گرفته تا محمد محبی و …!

اگرچه پرداخت رضایتنامه علیپور برای انتقال قطعی او می تواند برای پرسپولیس از نظر مالی سنگین باشد اما این یک واقعیت است که اگر یحیی اصرار به جذب علیپور داشت از طریق باشگاه عمل کرد تا حداقل زمینه حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس فراهم شود.

بدون تعارف باید گفت این تماس تنها برای رفع مسئولیت بوده است. یک بار دیگر نقل قول علیپور را با دقت بیشتری مرور کنید. این تماس از سوی آنالیزور تیم صورت گرفته نه خود سرمربی. به هرحال وقتی خود سرمربی برای پیشنهاد به یک بازیکن لژیونر دست به کار شود و شخصا تماس بگیرد بسیار متفاوت است تا این وظیفه را در اختیار آنالیزور خود بگذارد. در چنین شرایطی اگر علیپور احساس کند شان او در نظر گرفته نشده حق دارد. شاید به همین دلیل است که علیپور در جملاتش تاکید می کند: «باید حرفه ای فکر کرد»

به تمام این ها اضافه کنید درویش به خوبی به اهالی فوتبال ثابت کرده در نقل و انتقالات تبحر خوبی دارد. جذب تمام ستاره های موردنظر یحیی و بازیکنی با توانایی های لوکادیا در نقل و انتقالات تابستانی این موضوع را ثابت می کند. اما این که گل محمدی برای جذب علیپور شخصا و از طریق دستیارش (آن هم نه کریم باقری و سیدجلال حسینی و حتی افشین پیروانی… بلکه خانبان) عمل می کند خیلی از مسائل را ثابت می کند. درحالی که اگر این پیشنهاد از طریق باشگاه پرسپولیس به باشگاه پرتغالی صورت می گرفت قطعا هم شان علیپور حفظ می شد و هم نتیجه مطلوب تری به دست می آمد.

به هر روی با این شرایط بعید است علیپور به پرسپولیس ملحق شود اما گل محمدی در مواجه با انتقادات و سوالات پرتعداد در آینده می تواند مدعی شود با علیپور صحبت کرده اما او گفته باشگاهش رضایت نامه نمی دهد! این طور نیست

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *