تیتر خبرها

آرایش چَثیف فقیه سلطانی که دو کیلو قیر پاش ریختن؛ همسن مامانمه ولی از بَنده جَوون تره!

فقیه سلطانی از بازیگرای جذاب و خوشرنگی می باشد که چشمای خاصی داره و به تازگی با یه آرایش عجیب صدای کاربران رو درآورد.

شایانیوز- فقیه سلطانی بازیگر جذاب و باحال ایرانی می باشد که سالهااست در این عرصه فعالیت دا و دیده میشود اما انگاری خیلی وقته خانوم خانوما دوری کرده از پرده نقره ای و جعبه جادو، به همین جهت چندان رو بورس نیست. اما فقیه سلطانی از اونجایی که مثل خیلی از بازیگرای خانوم علاقه زیادی به عکس و انتشار خوشگلیاش داره خب تصاویر بسیاری از خود با آرایش های غلیظ منتشر میکنه. 

فقیه سلطانی یه چهره نچرال داره که با چشمای رنگیش جذابیت خاصی رو ایجاد کرده. قطعا میدونید که تو سینمای ما داشتن چشمای رنگی از آپشنای خوشگلی حساب میشه که چه خانوم و چه آقا با داشتنش میتونن کلی راهو برای خودشون هموارتر کنند مگه اینکه همانند فقیه خانوم سلطانی خودشون نخوان در این عرصه چندان فعال و اکتیو بمونن.

اما در ادامه تصویری از فقیه سلطانی مشاهده می کنید که آرایش چشمی بسیار غلیظ اما ژولیده داره جوری که برخی از کاربران حسابی قربون صوقش رفتن و برخی هم تمسخرش کردن!!

Untitled

نوشابه ای که فقیه سلطانی باکس باکس برا خودش باز میکنه!

اما فقیه سلطانی از اونجایی که چشماش واقعا قشنگه خودش به خودش میگه چشم قشنگ ترین بازیگر ایرانی! البته این لقب رو طرفداراش هم به او می دهند.

خب میدونید که زیبایی هم در جامعه و هم در سینما اهمیت بالایی داره. مثلا پارسا خان پیروزفر رو میدونید که چقدر طرفدار داره حالا چرا چون یه فیس دلبر داره که خب می بینیم زن و مرد هم نداره!

اما خانوم خانوما زبونی تند و تیز هم داره که در مقابل با شرایط جتمعه واکنشاتی جالب داره.

c

زیاده رَویِ فقیه سلطانی با پیرسینگ و آرایش!

فقیهه خانوم که از بازیگرای خوش چهره با فیس اروپایی به شمار میاد از بس تعریف و تمجید شنیده، داره حسابی اینستا رو با کارای توپش میترکونه. خانوم تا میتونه به خودش میرسه و بعضی اوقات علاوه بر میکاپای خاص و ماست مالی شده که زیبایی چهرش رو زیر سوال میبره، از بعضی اکسسوریا استفاده میکنه که از دید کاربرا دیگه واسه خانوم خیلی زیاده و اینقدر هم ازش انتظار نمیره.

فقیهه خانوم با گشت و گذار تو طبیعت و البته آتلیه های شمال تهرون که حسابی هم خرج بانو را بالا میبرن، یه عکسای هالیوودی میگیره با ژستای خاص و جینگول و یکم چاشنی پیرسینگای چش درآر که نشون میده اعتماد به نفس فقیهه سلطانی بدجور چسبیده به سقف!

q

خانواده و پدر روحانی

فقیه سلطانی در یک خانواده پرجمعیت از پدری روحانی و مادری خانه دار به دنیا اومد. وی هفت خواهر و برادر بجز خود دارد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است. بعد از سعید ، فخری سلطانی خواهرش بازیگری تئاتر می باشد و بقیه برادر و خواهرانش در رشته گرافیک ، فیزیک و پزشکی تحصیل کرده اند.

فقیه سلطانی از هنرمندان نچرال ایرانی است که به طور ژنی و خانواده ای خوش چهره هستند. در ادامه خانوم بازیگر را در کنار خواهرانش مشاهده می کنید.

faghihehsoltani_1617431144

وقتی سن و فیس فقیه سلطانی به هم نمیاد! 

فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیونه. این خانوم خوش چهره فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشیه و بسیار هم اهل ورزش بوده و خدا هم واسش یه شوهر فوتبالیست فرستاد تا در و تخته حسابی با هم جور باشن.

کارگردانیِ خانوم بازیگر

فقیهه خانوم فقط در حوزه بازیگری فعالیت نداره و چند سالی میشه که به بخش کارگردانی هم ورود پیدا کرده و طرفدارای خاص خودش رو داره. او چندین سال پیش با آقای جلال امیریان که فوتبالیست تیم های سپاهان و مس کرمان بوده ازدواج کرد، اما بعد از گذشت چند سال به دلیل عدم تفاهم از هم جدا شدن و حاصل این ازدواج دختر خانومی به اسم گندمه.

campec.ir_2838227415702769294_1315567878

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *