تیتر خبرها

آزاده صمدی صحنه رو قُرق کرده اساسی؛ خانوم معلوم نیست رو ابراست یا مصنوعی بازی گرفتتش!

آزاده صمدی که اینستا رو با عکس های مربوط به تئاترهاش به خاک و خون می کشه چند روزی هست صدا ازش در نمیاد و چیزی نمیگه.

شایانیوز- آزاده صمدی هنرمند محبوب و پر طرفدار سینما و تلویزیون کشور ماست که بخش بزرگی از محبوبیتش به خاطر انتخاب نقش های جذابیه که انجام میده و یک بخش مهم دیگه محبوبیتش هم به خاطر اینه که اصولا مخاطبین و طرفدارهاش رو نا امید نمی کنه، یعنی با وجود این که خانوم جزو بازیگر های حاشیه ساز و همیشه در صحنه محسوب نمیشه اما هیچ وقت هم خودش رو به بی خیالی نمیزنه و نسبت به اتفاقات جامعه واکنش نشون میده.

آزاده صمدی

این روز ها که اوضاع و احوال جامعه و مردم از فوت دختر کُرد ایرانی اصلا خوب نیست و تو بهت هستند آزاده صمدی در همون ابتدای پخش اخبار با یک پست تسلیت و تاسف خودش رو نسبت به این موضوع اعتراف کرد و بعد هم برای حفظ محدوده امنش دیگه هیچ حرفی نزد اما با این حال نسبت به خیلی دیگه از سلبریتی ها که کلی هم ازشون انتظار می رفت خودش رو به خواب نزد و بر خلاف همه وقت های دیگه ای که خانوم درگیره کاره و صفحه اش رو پر میکنه با پست های مربوط به کارش فعالیتش رو کم کرده.

آزاده صمدی که زده تو کار تئاتر بازی

خانوم آزاده صمدی هم مثل خیلی از بازیگر های متعهد دیگه بعد اینکه در عرصه پرده نقره ای درخشید تعهد خودش رو به صحنه تئاتر فراموش نکرد و همچنان هر از گاهی با نمایش های متفاوت پا به صحنه میگذاره؛ اما این طور که به نظر میاد این اواخر خانوم بیشتر هوس بازی رو صحنه رو کردند تا کارهای سینمایی و تلویزیونی.

این روز ها در حالی که نمایش آلنده نازنین به کارگردانی محمد برهمنی تازه به پایان رسیده آزاده خانوم صمدی با نمایش رئالیسم مصنوعی به کارگردانی ایمان اسکندری به صحنه برگشته، اینکه گفتیم آزاده صمدی فعالیت خودش رو هم کم کرده که ازش بعیده به خاطر همین تئاتر جدید رئالیسم مصنوعی است و آزاده خانوم تا الان به جز یکی دو تا پوستر که مربوط به قبل از وقوع فوت مهسا امینی است چیزی از این نمایش بازنشر نکرده.

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی و تجربه ناموفقش

آزاده خانوم صمدی متولد سال ۱۳۷۵ و یه دی ماهی جذابه که در لاهیجان به دنیا اومده. خانوم بازیگر از اون دست هنرمندهایی است که برای رسیدن به این جایگاه تحصیل کرده و به قولی سوادش رو داره، آزاده صمدی فارق التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد و شاید علاقه زیادش هم به تئاتر از همین جا نشئت می گیره.

تجربه ناموفق آزاده صمدی به ازدواجش با آقای جذاب، هومن سیدی بر می گرده که بازیگر و کارگردان بسیار کاربلد سینما است؛ اما در ارتباط با دلیل این جدایی آزاده خانوم در حالی که اصلا علاقه ای نداره تا دفتر های گذشته رو ورق بزنه، چندی پیش در برنامه پیشگو‌ به میزبانی پژمان جمشیدی خیلی خلاصه عدم علاقه واقعی رو مسبب جدایی شون دونست و ما هم به این هنرمند های عزیز احترام میگذاریم و از این موضوع میگذریم.

آزاده صمدی

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *