تیتر خبرها

آقای بانفوذ "نفیسه روشن" که رسوندش بالای اَبرا؛ با میکاپ غلیظش همه مدلا رو پوکوند!

نفیسه روشن بازیگر محبوب که این روزا با میکاپ و تیپای خفنش داره تو اینستا غوغا میکنه، اخیرا از فیس جدیدش زیر هفتاد قلم آرایش رونمایی کرد!

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگران مطرح و محبوب ایرانیه که این روزا با استایلا و میکاپای باورنکردنی به دسته سلبریتیای جینگول پیوسته. نفیسه روشن از اولین باری که تو سریال اغماء ب شهرت بسیاری دست یافت تابحال تغییرات زیادی روی چهره اش پیاده کرده و با حواشی که پیرامون خودش میسازه، حسابی اینستا رو مالِ خود کرده. نفیسه روشن با وجود استایل خفن و مایه داری فت و فراوونش اما همچنان  سعی داره از بقیه جلو بزنه و واسه همین هم از گشت و گذار تو اینستا دست نمیکشه.

نفیسه خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده که او رو کاملا تغییریافته از زمین تا آسمون به نمایش میذاره. این بازیگر که از همون ابتدا چهره مقبول و خوبی داشت، اما به یکباره با عملای بی نهایتی که رو چهره اش انجام داده تبدیل شده به یه غول بی شاخ و دم که هر روز زیر هزار قلم آرایش داره پنهون میشه. خانوم خانوما با یه شال زرد قناری و میکاپی غلیظ در حال لبخند زدن به طرفداراشه و به قدری درگیر چیتان پیتان شده که اصلا حد و حصر نداره!

r

تیپای شرقی غربی نفیسه روشن که زمان  و مکان نمیشناسه!

نفیسه روشن اوایل چندان نشون نمیداد که چقدر به مطابق مد بودن و این حجم ادا اصولا علاقه داره. درواقع این موضوع دقیقا از زمانی شروع شد که ایشون از همسر اول و خلبانش جدا شد و با کلی حاشیه درست کردن شد تیتر یک همه خبرا. بعدش انگاری دید که حسابی داره بهش مزه میده، پس باید چیکار کنه. بهترین راه فقط و فقط زدن تو کار استایلای پرریزون و فتوکپی ترند روز دنیا بود که اصلا نه سن و سال میشناسه و نه سلبریتی و مردم معمولی.

نفیسه خانوم جدیدا سفرای دریاییش رو شروع کرده و هزارون عکس جورواجور از خودش انداخته کنار دریا اونم با استایلایی که اگه ببینین باورتون نمیشه اینا همه برای یه بازیگر اینقدر معروفه. این خانوم خوش چهره که مرز چهل سالگی رو رد کرده چنان تیپ میزنه که دهه نودیا جلوش باید لُنگ بندازن. البته خب میشه به این قضیه اذعان داشت که چون خانوم خانوما دیگه بازی نمیکنه تو هیچ فیلم و سریالی کاملا آزاده و میتونه از شهرتی که به دست آورده حالا برای پارو کردن پول استفاده کنه!

w

q

ds

شوهر سوپر لاکچری نفیسه روشن چسبوندش به سقف!

نفیسه روشن از زمانی که دید آقای خلبان دیگه نمیخوادش، یکم فاز افسردگی برداشت و بعدش یهو زد تو کار پروتزای پر و پیمون که باعث شد کاملا یه فیس متفاوت برای خانوم رقم بخوره. نفیسه خانوم از پروتز و زاویه سازی و کات گونه هیچی کم نذاشته واسه خودش و با تیپای دو آتیشه اش داره حسابی همه اینستا رو زیر و رو میکنه.

از اونجایی که تو اینستا هر چی در این زمینه بیشتر اغراق کرده باشی، طرفدارای بیشتری هم برای خودت میتونی جمع کنی، نفیسه روشن هم در حال حاضر کلی طرفدار پر و پا قرص داره که باعث میشه با انتشار عکسای میکاپ با تِم رنگای مختلف یه خانوم پولدار از نفیسه خانوم بسازن. اما شاید سوال براتون پیش بیاد که چطوری این بازیگر یهو اینقدر تغییر کرد و این روحیه اش رو از کجا آورد که باید در جواب بگیم از شوهر خان دومش که گویا از سردمداران مملکت هم هستن. این آقا که انگاری خیلی تاثیر باورنکردنی روی نفیسه روشن داره، اعتماد به نفس خانوم بازیگر رو چسبوند به سقف و همه مدلا رو تکوند گذاشت کنار!

e

t

کمی بیشتر با نفیسه روشن!

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانه. او در محله باغ صبا تهران به دنیا اومدوی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شد. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پروازه.

نفیسه خانوم در طول سال های فعالیتش تونست در آثار بسیار ماندگاری همچون “اغماء” و “پنج کیلومتر تا بهشت” بازی کرده و در آخرین سریالی که در اون شرکت داشت هم سریال نمایش خانگی “مانکن” بود که باعث شد دوباره مردم یاد این بازیگر خفن و خوش چهره بیفتن! او به تازگی با افتتاح یه کلینیک پر و پیمون داره یه زندگی خفن برای خودش میسازه و از شواهد هم پیداست که زیباجویان زیادی هم به این کلینیک میرن!

f

d

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *