تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ این شترمرغ یکه و تنها با گله کفتار ها درافتاد و همرو حیرووون کرد

جوجه های شترمرغ در همین نخستین تجربه های زندگی خود در آفریقا با تهدید بزرگی مواجه می شوند چرا که چشم کفتار ها دنبالشان است.

شایانیوز- در این ویدئوی شگفت انگیر جوجه های شترمرغ که به تازگی متولد شده اند را خواهید دید. آن ها در همین نخستین تجربه های زندگی خود در آفریقا با تهدید بزرگی مواجه می شوند. داستان از این قرار است که جوجه های شترمرغ تازه متولد شده که در کنار پدر و مادر خود اولین روزهای حیات در آفریقا را تجربه می کنند، مورد توجه گله ای از کفتارها واقع می شوند که در حال گذر از آن حوالی هستند. کفتارها به صورت گروهی به شکار می روند و اگرچه دوندگان خوبی نیستند اما به سماجت در شکار مشهور هستند و در این زمینه از هیچ موجود دیگر حتی شیرها ترس ندارند.

با این همه در صحنه ای جالب توجه، وقتی شترمرغ ها متوجه تهدید گله کفتارها می شوند تکنیک جالبی را برای دفاع در نظر می گیرند. شترمرغ مادر به سرعت جوجه ها را به دور خود جمع می کند و آنها را زیر پر و بال خود پنهان می کند. در سمت دیگر شترمرغ نر با شجاعت تمام به گله کفتارها حمله ور می شود تا از خانواده خود دفاع کند. این حمله ها به قدری شجاعانه صورت می گیرد که شترمرغ موفق می شود یک لگد محکم به یکی از کفتارها بزند. جالب اینجاست که این شجاعت شترمرغ نر باعث پشیمان شدن گله کفتارها از نزدیک شدن به شترمرغ ها می شود و در نهایت صحنه را ترک می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *