تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ شیر ها میخواستن با خدنگ بازی کنن اما اون بیچاره حسابی ترسیده بود

خدنگ ها حیواناتی گوشتخوار هستند که در دسته گربه سانان قرار می گیرند. آن ها ظاهری شبیه به راسو دارند و بدنشان از پشم نرم، پوشیده شده است.

شایانیوز- در این ویدئو که در حیات وحش کنیا ضبط شده تعدادی توله شیر‌ بسیار جوان در اطراف تپه‌ای پر از بوته‌ را خواهید دید. همان طور که شیر ها در اطراف بوته پرسه می زدند ناگهان یکی از توله ها فریاد زد. این فریاد موید این بود که یکی از شیر ها چیزی پیدا کرده. آن چیزی که باعث هیجان شیر جوان شده بود یک خدنگ بود. خدنگ مضطرب تمام تلاش خود را به کار گرفت تا زندگی خود را نجات دهد. این کوچولو مصمم بود که شام کسی نشود، او از لانه‌های پرندگان به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده کرد و اینگونه توانست زنده بماند. خنده‌دار بود که توله‌ها در مورد اینکه اسباب‌بازی تازه پیدا شده‌شان به کجا ناپدید شده است بسیار گیج شده بودند. 

خدنگ ها حیواناتی گوشتخوار هستند که در دسته گربه سانان قرار می گیرند. آن ها ظاهری شبیه به راسو دارند، بدنشان از پشم نرم پوشیده شده و می توانند روی پای خود بایستند. این حیوانات به صورت گروهی زندگی می کنند و معمولا هرکدام از آن ها که شکاری کرد آن شکار را با بقیه به اشتراک می گذارد.

خدنگ‌ها معمولاً به‌ عنوان مبارزانی شرور و بسیار سریع شناخته می‌شوند. آن‌ها هیچ ترسی از ایستادن در برابر خطرات احتمالی صرف نظر از اندازه ندارند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *