تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ کروکودیل بی رحم توله پلنگ رو جلوی چشمان مادرش یه لقمه کرد

هنگامی که توله نر برای رفع تشنگی به چاله آب نزدیک شد، بوسانی متوجه شد که یک کروکودیل در آب کمین کرده است.

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیای شگفت انگیزی است که متاسفانه به دلیل حضور انسان ها دستخوش چالش های خطرناکی شده است. اگر انسان ها به قوانین طبیعت احترام می گذاشتند امروز طبیعت زیباتری داشتیم چرا که حرص و طمع انسان بسیاری از زیستگاه های طبیعی را نابود کرده. حیوانات بسیاری هم به دلیل طمع سیری ناپذیر بشر از صحنه گیتی محو شده اند خیلیا هم مثل پلنگ ایرانی، گوریل ها، لاک پشت های دریایی، پلنگ سیبری و … در خطر جدی انقراض هستند.

حالا که صحبت از پلنگ ها شد جالب است بدانید که آن ها یکی از پر سرعت ترین ها در دنیای حیوانات هستند که اگر قصد شکار داشته باشند در غالب اوقات پیروز می شوند. پلنگ ها به راحتی می توانند از درخت و بلندی بالا بروند بنابراین طعمه ها در بالای درخت هم از دستشان در امان نیستند. جالب است بدانید که پلنگ ها گاهی اوقات شکار حیوانات دیگر مثل شیر، گرگ، خرس و سگ های وحشی را می دزند.

یک راهنمای سافاری به نام «بوسانی متشالی» با یک یوزپلنگ مادر و دو توله‌اش برخورد کرد. هنگامی که توله نر برای رفع تشنگی به چاله آب نزدیک شد، بوسانی متوجه شد که یک کروکودیل در آب کمین کرده است. آنچه رخ داد برای بوسانی غم انگیز و سخت بود. گاهی اوقات درک این طبیعت خشن دشوار است. در حالی که ما ترجیح می‌دهیم صحنه‌هایی از این دست پایان‌های شادتری داشته باشند، هر حیوانی نقش خود را در دایره زندگی دارد، حتی کروکودیل.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *