تیتر خبرها

استایل اروپایی مهناز افشار که آدم میمونه چی بگه؛ ته اَجق وجقی رو نون کشیده!

مهناز افشار از بازیگرای مشهور و مهاجرت گرده ای هستش که همچنان دنبال کنندگان بسیاری داره و اینسار تصویری که گذاشت مورد انتقاد قرار گفت.

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر مشهور و با سابقه ایرانی می باشد که البته چند یالی مییشه بیخیال همه چی شده و رفته اونور آب. مهناز افشار تو این مدت کلا هرچی کار و بار هنریه ول رده و حالا همانند یک شهروند در آلمان زندگی میکنه، البته شهروندی بیکار! چرا که همه جای دنیا کار کردن مرسومه اما ظاهرا مهناز افشار اونقدری اونور پس انداز از ایران داره که حالا در راحت ترین حالت زندگی میکنه و عین خیالشم نیست!

مهناز خانوم افشار خیلی وقته که تنها فعالیتش و لایف استایلش این شده که هر روز و هر روووز تصاویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کنه و لایک و کامنت بگیره! حالا چرا این رفتار خانوم خانوما مورد انتقاد قرار گرفت؟ چون این بازیگر سابق سینما دیگه اونقدری تو فضای مجازی هکس به اشتراک گذاشته که قطعا تو آلبومش عکس نداره و گاهی باعث کلافگی کاربران میشه اما باز با این حال بالاترین تعداد فالوور میان بازیگران ایرانی رو داره.

در ادامه نمونه ای از عکسای مهناز افشار رو مشاهده می کنید که با ژست مثلا حواسم نیست کار رو درآورده. ناگفته نمونه ظاهرا مهناز افشار در این تصویر لاغری چشمگیری هم داشته.

mahnaz_afshar_286138945_706708763883495_86739827318395961_n

مهناز افشار تو ایران مغرور و لوکس، آلمان بدتیپ و اوپس!

خب تریپ مهناز خانوم افشار رو مشاهده کردین؟ احتمالا مورد پسند شم هم قرار نگرفت. مهناز افشار از وقتی که رفته به شدت از نظر کاربران بدتیپ شده و با وجود اینکه مثلااا میخواد استایل های اروپایی بزنه اما ظاهرا اصلا موفق نبوده که هیچ، یه ترکیبی سمی از ایرانی اروپایی هم زده که خب چندان جالب از آب در نیومده.

البته که این اولین باری نیست که مهناز افشار بدتیپه و تقریبا از وقتی که رفته فقط چند بار خوشتیپ دیده شده! مهناز افشار در  ایران که بود و در مراسمات سینمایی، با استایل هایی شیک تر و لوکس تر حضور پیدا میکرد اما حالا خانوم بازیگر هرچه که دم دست باشه و هر چه که تنشون باشه براشون مهم نیست و درجا عکس میگیرن میذارن! اما خب وقتی مثل عکس بالایی تریپم میزنن باز خوشایند نیست!

mahnaz_afshar_198088452_124917413062821_6726606568761039188_n

Untitled (3)

فالووری که آبروی مهنازو ریخت کف خیابون! 

مهناز افشار تو این دو سه سالی که رفته کلا همیشه عکساشو با شال و روسری و هِد و کلاه و خلاصه این جور چیزا پوشونده حتی اگه دامن یا شلوارک هم به پا داشته اما موهاش رو فراموش نکرده و به نوعی خواسته تا راه برگشتی برای ایران اومدن داشته باشه اما از وقتی که تکلیف شوهر سابقش روشن شد و آقای آقازاده از زندان آزاد شد و رفت آلمان، مهناط خانومم دیگه بیخیال شد و علنن اعلام کرد دیگه برنمیگرده البته با برداشت کامله حجاب!

مهناز افشار اما هوز هم برای انتشار عکساش مراعات میکنه و همانند امثال خانوم هایی مثل روناک یونسی یا صدف طاهریان و… نیست که با لباسی بسیار عریان عکس بزاره اما تو جدیدترین پستی که منتشر کرد حالا یا از رو قصد یا اتفاقی خلاصه که در قسمت پایین عکس مشخص شد که او شلوارک به پا داره که البته این نگاه تیزبین کاربران همیشه در صحنه رو نشون میده که هیچی از زیر دستشون در نمیره و به این هم اشاره کردن و ازش نگذشتن!!

Untitled (4)

مهناز افشار و خوبیایی که هر بازیگری نداره!

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

Untitled (5)

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره ۴ ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *