تیتر خبرها

استایل پاییزیت رو با نارنجی تکمیل کن؛ هوای دو نفره تو راهه پس برو تو کار ژَذاااب شدن

یکی از جذاب ترین رنگ هایی که می تونه تو تیپ های پاییزیت ازشون استفاده کنی نارنجیه که قشنگ ساخته شده واسه خوشگلاسیون.

شایانیوز- تا حالا شده به این فکر کنید که بعضی از رنگ ها تو یه فصل های خاصی جذابیت بیشتری دارند  و استایل زیبا تری برای شما می سازند؟ در عین حال یکسری از رنگ ها هم هستند که به تنهایی در همه فصل های زیبان و میدرخشن اما اگر اون ها رو با رنگ های مناسب ست کنید که با زمان همخونی داشته باشه زیبایی و جذابیتش چند برابر میشه. یکی از این رنگ های زیبا و جذاب نارنجی است. نارنجی هم در بهار و تابستون زیباست و به شما حس نشاط و سر زندگی میده و هم جذابیت بالایی در پاییز داره.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث میشه رنگ نارنجی در پاییز زیبا تر و دلبر تر به نظر بیاد اینه که علی رغم نشاط و درخشش، تناسب و همخونی بی نظیری با رنگ های موجود در طبیعت پاییزی داره که همین امر هم باعث میشه به شما ظاهری رمانتیک و دلبر بده که خودتون رو از طبیعت جدا نمی دونید.

استایل نارنجی

با وجود همه تفاسیر بالا یک معضلی در رابطه با رنگ نارنجی وجود داره که باعث میشه افراد کمتری تمایل به استفاده از رنگ نارنجی داشته باشند به خصوص در پاییز اون هم اینه که ست کردن با این رنگ چندان کار راحتی نیست، اگر شما ترکیب رنگی مناسبی رو انتخاب نکنید، ظاهرتون آشفته، بدون تناسب و به عبارتی هفت رنگ خواهد شد. فراموش نکنید که استفاده از رنگ های تابستونی در استایل های پاییزی و زمستونی کار هوشمندانه ای نیست پس باید در انتخاب رنگ ها مکمل دقت بیشتری به خرج بدید.

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما چند نمونه از بهترین ترکیب رنگ های پاییزی با بیس نارنجی رو به شما معرفی می کنیم تا اگر از اون ها خوشتون اومد بتونید استایل های پاییزی خودتون رو نونوار کنید.

۱.نارنجی و سرمه ای ترکیب سنگین پاییزی

نارنجی و سرمه ای جزو ترکیب رنگ های مکمل هستند که  بهار و پاییز هم نداره و در همه حال زیبایی بی نظیری داره اما اگر این دو رنگ جذاب رو با نسکافه ای، به عنوان رنگ سوم، همراه کنید حس و حال پاییزی استایلتون چند برابر میشه، به علاوه این که این دو رنگ از درخشش زیاد نارنجی کم می کنند و به این ترتیب ظاهر رسمی تر و سنگین تری به شما میدند.

نارنجی و سرمه ای

۲.نارنجی و زیتونی ترکیب خاص پاییزی

اگر به دنبال ترکیب رنگی های خاص و جذاب می گردی باید ترکیب سه رنگ نارنجی، زیتونی و قهوه ای رو امتحان کنی. نارنجی، نشاط رو به ظاهر شما هدیه مییده، قهوه ای از اون رنگ هایی است که تم پاییزی به پوششتون اضافه می کنه و زیتونی، یک رنگ خاص و ویژه است که ظاهر شما رو لوکس میکنه.

نارنجی و زیتونی

۳.نارنجی و کرم شیک و دوست داشتنی

کرم رنگیه که هم ظاهر شما رو شیک و گرون قیمت می کنه و هم این فضا رو در اختیار شما قرار میده تا برای باقی رنگ های استایلتون جسارت بیشتری به خرج بدید. در استایلی که یک سر اون رو نارنجی و سر دیگه اون رو کرم تشکیل داده یک سبز خاص می تونه ست شما رو کامل کنه. منظور ما از سبز خاص، تناژ های تیره و کمتر مورد استفاده ای هستند که شما زیاد اون ها رو نمی بینید اما تو این ترکیب جذابیت فوق العاده ای خواهند داشت.

نارنجی و سبز

۴.نارنجی و آبی کاربنی جذابیت بی حد پاییزی

اون هایی که عاشق استایل ها و ترکیب رنگی های جسورانه هستند احتمالا هنوز با هیچ یک از ترکیب های بالا راضی نشدند، برای این دسته از خانوم ها پیشنهاد ما ترکیب دو رنگ نارنجی و آبی کاربنی است. برای رنگ سوم هم بهتره که رنگی مثل آبی یخی رو در نظر داشته باشید که ظاهر شما رو متعادل کنه.

نارنجی و آبی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترکیب رنگی های دیگه ای با نارنجی برای پاییز استایل شما رو زیبا تر می کنه؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: niloufar.arabshahiii , bom_ami , yasamiinastayle

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *