تیتر خبرها

ال‌کلاسیکوی مسی – رونالدو در عربستان!

مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امروز اعلام کرد به‌زودی برای برگزاری یک تور به خاورمیانه سفر خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در پوستر طراحی شده برای این تور چهره لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی، هم دیده می‌شود. به این ترتیب، مشخص شد که کاپیتان قهرمان جام جهانی هم به همراه تیمش در این تور حضور خواهد داشت.

مسی در خاورمیانه در یک بازی دوستانه به مصاف تیمی می‌رود که مارسلو گایاردو به عنوان مربی آن انتخاب شده است. تیمی که کریستیانو رونالدو در آن حضور خواهد داشت. به این ترتیب، بعد از سال‌ها شاهد دیدار دو تیمی خواهیم بود که مسی در یکی از آن‌ها و رونالدو در دیگری بازی می‌کند.

این مسابقه بین پاری‌سن‌ژرمن و تیمی منتخب از بازیکنان النصر و الهلال برگزار می‌شود. هدایت این تیم منتخب به عهده مارسلو گایاردو خواهد بود. با توجه به پیوستن کریستیانو به باشگاه النصر عربستان او در تیم منتخب عربستانی حضور خواهد داشت تا بعد از چند سال خاطره تقابل‌های این دو اسطوره دنیای فوتبال، مثل روزهای درخشش آن‌ها در ال‌کلاسیکوها، زنده شود.

1789781
پوستر منتشر شده از طرف پاری سن ژرمن برای اعلام تور خاورمیانه‌ای این تیم

طبق اعلام پاری‌سن‌ژرمن تور خاورمیانه این باشگاه در ماه ژانویه برگزار می‌شود و آن‌ها در روزهای ۱۸ و ۱۹ ژانویه در قطر و ریاض حضور خواهند داشت. پی‌اس‌جی اعلام کرد آن‌ها ابتدا به دوحه خواهند رفت و ضمن تمرین در استادیوم خلفیه با هواداران قطری‌شان دیدار می‌کنند. پاریسی‌ها سپس به ریاض در عربستان سعودی رفته و در دیداری با تیم منتخب الهلال و النصر به میدان می‌روند. این مسابقه روز ۱۹ ژانویه در استادیوم ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود.

مسی و تیمش سه روز بعد باید به فرانسه برگردند تا برای شرکت در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه آماده شوند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *