تیتر خبرها

"الیکا ناصری" بازیگر اَبرای یاغی رو دیدی؟ خانوم با فیس جوجه طلاییش از اول ستاره بود!

الیکا ناصری بازیگر اَبرای سریال یاغی یه خفن به تمام معناس تو اینستا و با عکسای اروپایی و چهره نچرالش داره کل فضای مجازی رو همراه خودش میکنه!

شایانیوز- الیکا ناصری از بازیگران نوپا ولی فوق العاده محبوب سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار یاغی رو دیده باشین، هیچوقت نقش اَبرا رو از یاد نخواهید برد. الیکا ناصری پیش از اینکه بخواد اولین تجربه حرفه ایش رو در سریال های نمایش خانگی داشته باشه، در سن کودکی همچون ترلان پروانه این حرفه رو شروع کرد و حالا تونسته نام خودش رو هم تراز بازیگران مطرح این روزای سینما کنه. الیکا ناصری علاوه بر بازیگری تو اینستا هم حسابی داره میدرخشه و با فوتوهاش دل کاربرا رو میبره بدجووور!

الیکا خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده که او رو با یه استایل متفاوت و فیسی متفاوت تر نشون میده. این بازیگر که تو پیجش پر از عکسای هنری و جذاب داره و رسما عین تابلوهای نقاشی کرده پیجش رو این بار سعی کرده عین بقیه هم سن و سالاش اینستا رو بمبارون کنه و برای این کار تنها یه فوتو از اَبرا خانوم کافی بود که روی مبل لَم داده و با عینک جینگولش و شیک و پیک بودنش ثابت میکنه که حسابی داره بهش خوش میگذره. البته باید اعتراف کنیم که این بازیگر حسابی تو یاغی خوش درخشید و این همه مایه تیله ای که تو این راه بدست آورد هم نوووش جانش!

gf

فوتوهای داوینچی طورِ الیکا ناصری که حسابی کفِشه!

الیکا ناصری از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم طعم شهرت رو چشید، زد تو کار اینستابازی و با عکسای راه و بیراهش سعی داره فالوورای بی شماری واسه خودش دست و پا کنه و قطعا میتونین بعدش رو هم حدس بزنین. بله، درسته خانوم خانوما بعد اینکه فالووراش شدن میلیونی میاد سراغ تبلیغات خفن و لوکس که کلی هم بتونه پول پارو کنه از این راه.

مثلا بانو جان اخیرا برای اینکه بتونه به اینستا یه تکون درست و حسابی بده، عکسی منتشر کرده که ببینی رسما کُرک و پرات میریزه! خانوم یه جوری عکس انداخته که انگاری داوینچی ازش طرح زده و شده اینی که هس. الیکا ناصری با این عکس و این ژست ژذابش حسابی روی هر چی مونالیزاس رو کم کرده یه جوری که بیا و ببین!

hu

q

الیکا ناصری با یاغی خان چه جووووره!

الیکا خانوم از اولین روزی که همراه با سریال یاغی به خونه های مردم راه یافت، تونست دل خیلی از دختر و پساری جوون رو با خودش همراه کنه. چهره ملیح و نچرال این بازیگر باعث شده بود تعداد بی شماری از کاربرای فضای مجازی از او به عنوان یه ستاره بی بدیل در این چند سالی که بازیگرا عین ریگ بیابون وارد فضای سینما و تلویزیون شدن، ازش یاد بشه.

الیکا ناصری اما تنها رفاقتی که با علی شادمان داره فقط و فقط توی سریال نیست و خانوم خانوما حسابی با علی خان عیاقه جوری که از خوش گذرونیاش هم ویدیو میذاره و میشه گفت بدجوری کفشونه!

s

الیکا ناصری از همون اول یه ستاره بود!

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی آیا شک نمیکنین  به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟ الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم “میان ماندن و رفتن” بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

ydtrs

ffd

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *