تیتر خبرها

انتقاد تند مدیر تیم تراکتور از داور

بنیادی‌فر در بازی با پرسپولیس پنالتی بچه‌گانه‌ای علیه ما گرفت. حتی خیابانی که کارشناس نیست و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند آن صحنه…

مدیر تیم فوتبال تراکتور به انتقاد شدید از داور بازی با پرسپولیس پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  فارس؛ علی اکبر ذوالمجیدیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی را یک بر صفر بردیم، اما همانگونه که خود یحیی گل‌محمدی گفت باید با اختلاف گل بیشتری می‌بردیم و دست کم نتیجه ۳ بر صفر یا چهار بر صفر می‌شد.

وی درمورد اینکه اعتماد به قربان بردیف پس از پیروز نشدن در چهار هفته ابتدایی لیگ سبب شد تراکتور در سه بازی بعدی به برتری برسد و اکنون فقط سه امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد، گفت: بردیف مربی بزرگ، کاربلد و متینی است. او در هفته‌های ابتدایی شناختی از لیگ ایران نداشت، اما در ادامه فوتبال ما را شناخت و به همین دلیل در سه هفته اخیر بهتر بازی کرده‌ایم، همه بازی‌ها را برنده شدیم و حتی گل هم نخورده‌ایم. امیدوارم این روند همیشه پابرجا بماند تا بتوانیم هواداران میلیونی تراکتور را شاد کنیم. این برد را به تمام عاشقان تیم‌مان تبریک می‌گویم.

مدیر تیم تراکتور درخصوص تسلط این تیم مقابل پرسپولیس، گفت: از مدیریت باشگاه، کادرفنی و هواداران که دست به دست هم داده‌اند تا برای امسال تیم قدرتمندی آماده شود تشکر می‌کنم. بردیف در چهار بازی اول شناخت خاصی از تیم و فوتبال ما نداشت، اما با بیشتر شدن این شناخت، رفته رفته وضعیت تراکتور بهتر شد. به همین دلیل با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، امیدوار هستم دل هواداران را شاد کنیم.

ذوالمجیدیان درخصوص شخصیت مثبت بردیف و اینکه او کمتر در نشست‌های خبری و جریان بازی به داور اعتراض می‌کند، توضیح داد: او واقعا شخصیت خاص و مثبتی دارد. به همین دلیل بیشتر روی کار‌های فنی متمرکز شده است. متانت خاصی دارد و سعی می‌کند تیمش حرف خود را در زمین بزند.

وی با انتقاد از موعود بنیادی‌فر، داور بازی پرسپولیس و تراکتور، تصریح کرد: از او خیلی گلایه دارم. یک اشتباه او در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس می‌توانست تمام زحمات ما را به باد بدهد. تیم ما در نیمه اول بازی هم سه موقعیت بالای ۹۰ درصدی را هدر داد. در نیمه دوم نیز به جز گلی که به ثمر رساندیم، فرصت‌های دیگری را نیز از دست دادیم. واقعا خوب بازی کردیم و از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. هرچند اشتباه داور می‌توانست سه امتیاز را از تراکتور بگیرد، اما بازیکنان ما ثابت کردند تراکتور هستند و در هر شرایطی باید برنده شویم.

مدیر تیم تراکتور درخصوص اینکه موعود بنیادی‌فر، اکنون با حذف علیرضا فغانی نفر اول لیست داوران بین‌المللی ایران شده و انتظار می‌رود عملکرد بهتری در قضاوت خود داشته باشد و حتی با لحن بهتری با بازیکنان صحبت کند، گفت: تیم ما از ابتدای فصل از داوری ضربه زیادی خورده که نمونه‌اش دیدار با فولاد، گل‌گهر و صنعت نفت است، اما واقعا بنیادی‌فر در دیدار با پرسپولیس پنالتی بچه‌گانه‌ای علیه ما گرفت. حتی جواد خیابانی که کارشناس داوری نیست و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند آن صحنه پنالتی نبود، اما نمی‌دانم چرا داوری در سطح بنیادی‌فر باید این اشتباه بزرگ را انجام بدهد.

ذوالمجیدیان ادامه داد: بزرگ‌تر از من بار‌ها گفته‌اند تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید، این اشتباهات را شاهد خواهیم بود. حتی تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند ممکن است با اشتباه داور نتیجه را از دست می‌دهند. از تمام داوران خواهش می‌کنم بیشتر حواس‌شان باشد و بیشتر دقت کنند تا با احساسات هواداران میلیونی تمام تیم‌ها مثل تراکتور بازی نشود. با یک اشتباه بنیادی‌فر ممکن بود هرچه برای بازی با پرسپولیس کاشته بودیم، پنبه شود.

وی اضافه کرد: هرکسی هم بد حرف بزند، شخصیت خودش را نشان می‌دهد. در پایان نیمه اول یک توپ به کرنر رفت، اما بنیادی‌فر اجازه نداد بازیکن ما آن کرنر را ارسال کند. وقت دست او بود و وقتی کرنر اعلام شده، می‌توانست ۱۰ ثانیه بیشتر بگیرد. شاید همان توپ گل می‌شد. شاید امشب برنامه فوتبال برتر بیاید و بگوید داور اشتباه کرد، اما اگر آن پنالتی گل می‌شد، مگر تیم ما می‌توانست جبران کند؟ داوری در این سطح که فردا می‌خواهد از اعتبار فوتبال و داوری ما دفاع کند، نباید چنین اشتباهی کند. اگر آن پنالتی گل می‌شد، چگونه می‌خواست با وجدان خودش کنار بیاید.

مدیر تراکتور درمورد اینکه آیا امسال این تیم مدعی قهرمانی هست، توضیح داد: تراکتور باید مدعی باشد. ما به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. نفرات بزرگی هم داریم که دوست دارند طرفداران خوشحال باشند و همیشه نتیجه بگیریم. امیدواریم با آمدن VAR اشتباهات داوری هم از بین برود تا تیمی که با این مصیبت خودش را آماده می‌کند، با یک اشتباه قربانی نشود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *