تیتر خبرها

اولین بازی رونالدو مقابل مسی!

رونالدو اولین بازی از دو بازی داخلی النصر را از دست داد.

رودی گارسیا تایید کرد که این مهاجم ۳۷ ساله بازی لیگ مقابل الشباب را نیز از دست خواهد داد و اولین بازی خود را در ۲۲ ژانویه برابر الاتفاق انجام خواهد داد – مگر اینکه در تاریخ ۱۹ ژانویه به میزبانی ریاض در تیمی متشکل از بازیکنان النصر و الهلال برابر لیونل مسی و پاری سن ژرمن بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ گارسیا به نقل از L’Equipe گفت: “این (اولین بازی او) با پیراهن النصر نخواهد بود. این ترکیبی بین الهلال و النصر خواهد بود. به عنوان مربی النصر، نمی‌توانم از این مسابقه راضی باشم. برای پیشرفت، دیدن پاری سن ژرمن، دیدن بازیکنان بزرگ پاریسی، واقعاً چیز خوبی است اما ما سه روز بعد یک بازی بزرگ داریم.

از نظر برنامه ریزی، می‌توانست بهتر باشد اما این مسئله مهمی نیست… ما پیشتاز هستیم، خوشحالیم. قهرمانی سختی است، اما ما قصد داریم این کار را انجام دهیم.”

گارسیا گفت که ورود رونالدو به عربستان سعودی شبیه به انتقال پله به نیویورک کاسموس بود و این باشگاه کمتر شناخته شده عربستانی را که از زمان جذب رونالدو بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده جدید در اینستاگرام جمع آوری کرده، در کانون توجه قرار داده است.

سرمربی سابق لیل و المپیک لیون گفت که امیدوار است رونالدو پس از یک دوره پرفراز و نشیب دو ماهه که در طی آن قراردادش با یونایتد فسخ شد و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد، دوباره لذت بازی کردن را بیابد.

گارسیا گفت: “در ماه‌های اخیر، بین منچستریونایتد، تیم ملی و همچنین در زندگی خصوصی، او لحظات آسانی نداشته است. اگر او دوباره لذت بازی کردن را بیابد، هدف خوبی برای رسیدن به آن خواهد بود.”

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *