تیتر خبرها

اکرم محمدی با آرایش مخصوص واویلا شده غربی طووور؛ دُخیش چه بلده کاره تو تریپای روفرم!

اکرم محمدی بازیگر نقش خانوم بزرگ در ستایش می باشد که این روزا مثل خیلی از همکارانش زده تو کار و بار سالن بازی و با چهره ای متفاوت ظاهر شد.

شایانیوز- اکرم محمدی از بازیگرای قدیمی اما جذاب ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و قابلیت این رو داره که هم در کاراکتر طنز دیده شه و هم در نقش های اجتماعی و جدی. اکرم محمدی رو آخرین بار با ظاهر خانوم بزرگ به یاد داریم که در سریال “ستایش” بود و حشمت خان فردوس رو تونست عاشق و شیفته خودش کنه. اکرم محمدی که چهره ای ساده داره و چندان بهش نمیاد قرتی طور باشه، در فیلم “زنان ونوسی مردان مریخی” استایلی دافی داشت که خب شاید خیلی بهش نمیومد اون مدلی با اون همه آرایش و اون سبک لباس پوشیدن باشه، اما در عوض اکرم محمدی رو در نقش خانوم بزرگ خیلیا دوست داشتن و باهاش به راحتی ارتباط برقرار کردن!

اکرم محمدی مِن جمله هنرمندان به شدت کم حاشیه ای هستش که همیشه سعی داشته تا با هنر و استعدادی که درش وجود داره از همون دوران جوانی مورد توجه قرار بگیره نه راه های نه چندان جالبی مثل حاشیه سازی! شاید بگین بابا این سنا که دیگه دنبال جنجال نمیگردن که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که اتفاقااا احساس نیاز به دیده شدن اصلا سن و سال نمیشناسه و بازیگرانی هستند به مانند خانوم مرجانه گلچین و یا بهاره رهنما و فاطمه گودرزی که اصلا سن کمی ندارند اما به شدت از ده تا دختر بیست ساله بیشتر از اطوار میان تا دیده بشن!

مرجانه+گلچین

اکرم محمدی نشون داد سن فقط یه عدده و رفت یه هلوی بیست ساله برگشت!

این روزا با وجود اینستاگرام (که البته چند ماهی میشه فیلتر شده) دیگه از سگ و گربه گرفته تا جنینی که در شکم مادرشه هنوز و چهره های بی هنری که می بینیم و …. با انتشار عکس و فیلم میان و مشهور میشن! حالا شما فکر کن این وسط خب از قبل هم شناخته شده باشی چقدر راحت تر میتونی ابراز وجود کنی اما از اونجایی که هنرمندی و دارای کارنامه کاری، خب دست به هر حرکتی شاید نزنی مگه اینکه بهاره رهنما باشی!! یکی از ترفندای دیده شدن برای خانومها آرایش کردنه که هم میتونه توسط خودشون انجام بشه و جلب توجه کنه و هم اینکه برن سالن های زیبایی و هلو شده برگردن.

ولی میون بازیگران خانوم دیده میشه چهره های زیادی که میرن و مثلا برای تبلیغ یا دیده شدن هرچه بیشتر خودشون و اون سالن محترمه، میشن مدل برای میکاپ که البته این موضع هم سن وسال نمی شناسه چرا که تو هررر عدد و رقم سنی که فکرشو کنید دیده شده بانوانی که این ترفند رو میزنن! مثلا در ادامه نمونه ای جذاب از گفته های بالا رو مشاهده می کنید که اکرم محمدی می باشد.

اکرم+محمدی-

اکرم+محمدی

وقتی مریم رهنما فیس اکرم محمدی رو جادو میکنه واسه تغییر!

البته که میکاپ آرتیست اکرم محمدی مریم رهنما بوده که خب میشه گفت این بانوی جوان یکی از بهترین میکاپ آرتیستن های ایرانه که با آرایش خانومای بازیگر، به شدت مشهور شد و خودش رو کشوند بالا. مریم رهنما تو کارش دارای امضای کاری هستش و ترفندشم اینه که چندان اهل آرایش های نود و نچرال و اروپایی طور نیست، بلکه غلیظ و رنگی کار میکنه!

از طرفی هم مریم رهنما دارنده گروه عکاسی به شدت حرفه ای هستش که خب با روتوش و فتوشاپ های متفاوت چهره شخص رو خیلی بهتر از اونچه که هست تو تصاویر نشون میده. مثلا خط خنده اکرم محمدی رو دیدین؟ قطعا تو سالن یهو نمیان برای شخص مورد نظر بوتاکس و فیلر تزریق کنن که! با آرایش هم نمیشه تا به این میزان خط خنده رو محو کرد؛ پس چی میمونه؟ راه حل آخر که فتوشاپه!!

خانم سمت چپ مریم رهنما و خانم سمت راست دختر اکرم محمدی
خانم سمت چپ مریم رهنما و خانم سمت راست دختر اکرم محمدی

اما دُخی بلای اکرم محمدی چه شاخ اینستاس!

تصویر بالایی رو مشاهده کردین؟ مروارید جعفری دختر اکرم محمدی می باشد که به واسطه مامان جانش و البته فعالیت ریزی که خودش هم در هنر داره مشهور شده. این روزا هم که دیگه روال شده یک نفر تو یه حوزه ای اکتیو میشه و کل خونواده و دوستاش رو هم میاره تو کار و به شهرت میرسونه.

اما مروارید جعفری رو نباید صرفا به عنوان دختر اکرم محمدی معرفی کنیم چراکه خانوم خانوما خودشون یه پا بازیگرن و روی صحنه تئاتر تا به حال چندین تجربه کاری موفق داشتن ولی با این حال مروارید جعفری اون قدری پر رنگ نیست که به خاطر  فعالیت بازیگریش شناخته بشه اگر چه که ایشون در اینستاگرام حدودا ۲۰ هزار دنبال کننده داره که به نسبت فعالیت نه چندان زیادش تعداد قابل توجهی هستن؛ اما حالا چطوری؟ خب معلومه! با انتشار تصاویر جورواجور از خود که این روزا کاربران زیادی هستن که به دنبال دیدن چهره های این مدلی می باشند.

اکرم+محمدی+و+مروارید+جعفری

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *