تیتر خبرها

اگه چیدمان خونه خستت کرده و تو فکر تغیر دکوراسیونی این نکات رو دریاب؛ شیک و چشم نواز

موقع تغیر دکوراسیون دم عید حواست باشه که با رعایت این نکات زیبایی خونت رو چندین برابر کنی تا یه خونه شیک و ژورنالی داشته باشی.

شایانیوز- این روز ها که به پایان سال داریم نزدیک میشیم و طبیعتا عید نوروز هم رو به روز به ما نزدیک تر میشه، یکی از موارد مهمی که احتمالا ذهن خانوم ها و آقایون باسلیقه خونه دار رو به خودش مشغول میکنه اینه که چطور می تونند دکوراسیون خونه خودشون رو تغییر بدند. خب خیلی وقت ها خریدن لوازم و مبلمان تازه یه راه ساده و تاثیر گذار به حساب میاد اما از طرف دیگه تو این اوضاع و احوال اقتصادی خرید همچین آیتم های گرون قیمتی چندان کار راحتی نیست، پس می مونه تغییر دکوراسیون با همون اسباب و اثاثیه ای که از قبل داشتیم.

ما میخوایم بهتون یک سری از نکاتی رو یادآوری کنیم که برای داشتن یک خونه شیک و درجه یک با چیدمانی عالی و بی نقص خیلی مهمه، این نکات چه در موقع خرید کردن و چه در موقع تغییر دکوراسیون کاربردیند و اگه بهشون به قدر کافی توجه داشته باشید می تونید زیبایی قابل توجهی به خونه خودتون اضافه کنید.

۱.اصل اول برای داشتن یک چیدمان زیبا

به گزارش شایانیوز، سعی کنید تا حد امکان فرش های خونتون رو کج پهن نکنید چون که این کار باعث میشه فضای خونه شما شلوغ و آشفته دیده بشه و طبیعتا از لحاظ بصری نمیتونه باعث زیبا تر دیده شدن چیدمان و فضای خونه شما بشه. به خاطر داشته باشید که پهن کردن فرش اصول داره و از اون جایی که یک آیتم مهم و تاثیر گذار در چیدمان به حساب میاد باید بهش خیلی اهمیت بدید.

چطور چیدمان زیبا داشته باشیم؟

۲. اصل دوم برای داشتن یک چیدمان زیبا

اگر می خواید که خونه لوکس و ژورنالی داشته باشید باید حتما حتما به حفظ هارمونی در بین اقلامی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. ساعت های ایستاده خیلی بزرگ و شیک هستند اما مناسب خانه های با سبک کلاسیک هم هستند بنابراین اگه فضای خونه شما زیاد نیست و یا اینکه سبک چیدمان خونتون مینیمال، مدرن، بوهو یا هر سبک دیگه ای هست بهتره که سراغ چنین ساعت هایی نرید. همین مسئله در رابطه با آیتم هایی نظیر میز تلویزیون و آباژور و موارد دیگه این چنینی هم صدق میکنه، یعنی اگر انتخاب شما برای مبلمان، سبک کلاسیکه نباید از میز های مدرن استفاده کنید.

چطور چیدمان زیبا داشته باشیم؟

۳. اصل سوم برای داشتن یک چیدمان زیبا

این روزها تاب ریلکسی بین مردم خیلی باب شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده اما متاسفانه توجه کافی به محل مناسب برای استفاده از این نوع تاب ها نمیشه. اولین و مهم ترین اصلی که در رابطه با استفاده از انواع این تاب ها باید در نظر داشته باشید اینه که مناسب برای فضا های باز و گسترده هستند و دومین اصل هم اینه که غالبا به همراه سبک های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

چطور چیدمان زیبا داشته باشیم؟

۴. اصل چهارم برای داشتن یک چیدمان زیبا

گل ها و گیاهان یکی از مهمترین آیتم هایی هستند که می تونند باعث بشند فضای خونه شما لوکس تر و شیک تر بشه به علاوه این که نشاط و سرزندگی رو هم به خونه شما هدیه میدند، اما دو نکته مهم در رابطه با استفاده از گل و گلدون در خونه وجود داره، یک اینکه شما باید متناسب با فضایی که در اختیار دارید اون ها رو انتخاب کنید، چه از نظر نوع گیاه و چه از نظر سایز آن ها و دو، گیاهان باعث میشوند که فضای خونه شما زیبا تر شود بله، اما اگر در استفاده از آن ها زیاده روی کنید درواقع خانه خودتون رو تبدیل به گلخونه کردید.

چطور چیدمان زیبا داشته باشیم؟

۵.اصل پنجم برای داشتن یک چیدمان زیبا

کوسن ها آیتم های کوچیک و جمع و جوری هستند اما می تونند به طرز معجزه آسایی در زیبایی فضای نشیمن شما تاثیر داشته باشند؛ با این همه خیلی مهمه که مثل تمامی آیتم های دیگه کوسن های انتخابی شما با مبل ها و باقی لوازم در هارمونی باشه برای مثال نباید از کوسن هایی با طرح های فانتزی برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید. یک نکته دیگه در رابطه با کوسن ها که باید در نظر داشته باشید اینه که کوسن ها علاوه بر زیبا تر کردن چیدمان باعث میشند که مبلمان شما راحت تر بشند اما نباید فضا رو ترک کنند بنابراین استفاده بیش از حد از کوسن روی یک مبل کار صحیحی نیست.

چطور چیدمان زیبا داشته باشیم؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *