تیتر خبرها

این اشتباه یحیی در بازی با تراکتور باعث باخت شد!

پرسپولیس در روزی که استقلال به برد رسیده بود و نیاز مبرمی به کسب پیروزی و حفظ فاصله‌ با رقیب سنتی داشت، باز هم با یک مهاجم به میدان رفت.

سرخ‌های تهرانی درحالی که در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتوری‌ها بودند، همچنان با اصرار یحیی با دو هافبک دفاعی بازی کردند و لوکادیا، تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس در زمین بود. در نهایت نیز سرخ‌ها در کل ۹۰ دقیقه تنها یک موقعیت گل ایجاد کردند که آن هم از سوی لوکادیا به تیر دروازه اصابت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جالب این که یحیی گل‌محمدی در نهایت در دقیقه ۷۸ تصمیم به تغییر سیستم گرفت و مهدی عبدی را جانشین سینا اسدبیگی کرد تا پرسپولیس برای ۱۲ دقیقه ۲ مهاجمه بازی کند. تدبیری که یک پنالتی برای این تیم به همراه داشت که اتفاقا روی مهدی عبدی هم اتفاق افتاد.

به هر روی اصرار یحیی گل‌محمدی به استفاده از دو هافبک دفاعی و یک مهاجم آن هم در بازی‌های داخل خانه تا حدی عجیب به نظر می‌رسد. جالب این که پس از دریافت گل هم گل‌محمدی به سختی دست از محافظه‌کاری برداشته و دو مهاجمه بازی می‌کند.

سرخ‌های تهرانی در حال حاضر مهدی عبدی و حامد پاکدل را کنار یورگن لوکادیا در اختیار دارند و شیخ دیاباته هم بعد از دوران مصدومیت به تیم اضافه می‌شود. همچنین قرار است نام عیسی آل‌کثیر هم در نیم فصل وارد لیست پرسپولیس شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *