تیتر خبرها

با دلبرترین رنگ سال به استقبال بهار بروید؛ از پالتو گرفته تا پیراهن و مانتو قرمز بپوشید!

اگر جسارت انتخاب و پوشیدن یک پالتو یا مانتو بهاره قرمز را در خود می بینید در ادامه همراه ما باشید تا اصول و قواعد ست کردن آن را یاد بگیرید.

شایانیوز- رنگ قرمز یکی از رنگ هایی است که شما برای انتخاب و پوشیدن آن نیاز به جسارت، شجاعت و اعتماد به نفس بالایی دارید. در نتیجه اگر جسارت انتخاب و پوشیدن یک پالتو یا مانتو قرمز را در خود می بینید در ادامه همراه ما باشید تا اصول و قواعد ست کردن آن را یاد بگیرید. یکی از نکاتی که در انتخاب لباس های فصل بهار و عید نوروز به آن باید توجه کنید این است که فصل بهار مانند پاییز هوای نسبتا سردی دارد و شما نمی توانید از مانتوهای کاملا نخی و تابستانی برای این فصل استفاده کنید؛ پس بهتر است لباس های میانه و با ضخامت نرمال انتخاب نمایید. در کل می توان گفت شما در فصل بهار برای آیتم اصلی استایل خود هم می توانید از پالتو و هم از مانتو بهاره استفاده کنید. خب حالا که متوجه شدید مانتو عید از نظر ظاهری و نوع الیاف چگونه باید باشد در ادامه توجه شما را به چندتا از جذاب ترین ست های بهاره قرمز جلب می کنیم.

قرمز رنگی است که پوشیدن آن هر کسی را جذاب تر می‌ کند. شاید همیشه نتوان از این رنگ در لباس‌ های روزمره استفاده کرد اما قطعا برای رفتن به مهمانی و جشن های بهار گزینه مناسبی خواهد بود.

مانتو بهاره قرمز

مانتو بهاره قرمز

استایل قرمز خود را با آبی یا سرمه ای ست کنید؛ شلوار جین را فراموش نکنید

رنگ قرمز رنگی سرشار از انرژی و احساس است و جالب است که بدانید رنگ آبی سرشار از آرامش است و استفاده این دو رنگ در کنار هم در استایل شما باعث می شود استایلی متعادل و شیک داشته باشید؛ به نوعی استفاده رنگ سرمه ای یا آبی از هیجان رنگ قرمز استایل شما می کاهد. در نتیجه اگر یک پانجو یا مانتو قرمز را برای روزهای زیبای آخر زمستان یا شروع بهار انتخاب کرده اید بهترین گزینه برای شما استفاده از یک شلوار جین بگ و یا اسکینی سرمه ای است. برای تکمیل این استایل جذاب هم نیز می توانید از شال یا روسری قرمز سرمه ای یا سرمه ای ساده استفاده کنید تا جلوه مانتو و شلوار خود را بیشتر از قبل کنید.

مانتو بهاره قرمز

مانتو بهاره قرمز

قرمز و سفید بپوشید؛ استایلی به زیبایی شکوفه های بهاری داشته باشید

رنگ سفید یکی از رنگ های مکمل برای تمام رنگ ها است و جالب است که بدانید زیباترین ترکیب رنگی را در کنار رنگ قرمز دارد. اگر می خواهید بهار را دخترانه و شیک تجربه کنید بهتر است در کنار مانتو قرمز خود از شلوار و شال سفید استفاده کنید و یا اگر به پوشیدن مانتوهای رنگی خیلی علاقه ندارید می توانید یک مانتو سفید به تن کنید و از یک شلوار و مینی اسکارف قرمز برای تکمیل استایل زیبا و رویایی خود کمک بگیرید. اگر پیشنهاد دورم را انتخاب کردید مجاز به استفاده از اکسسور های پر زرق و برق و قرمز هستید ولی اگر مانتو قرمز پوشیدید از اکسسوری های سفید استفاده کنید.

مانتو بهاره قرمز

مانتو بهاره قرمز

با استایل قرمز و سیاه به مهمانی بروید؛ شیک و رسمی لباس بپوشید

مشکی یکی از رنگ هایی است که در استایل های رسمی و کلاسیک بسیار استفاده می شود و جالب است که این رنگ در کنار رنگ قرمز در استایل های کلاسیک جایگاه ویژه ای دارد زیرا با تضاد رنگی ای که با رنگ قرمز ایجاد می کند باعث زیبایی دو چندان رنگ قرمز در استایل شما می شود. در نتیجه اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شدید بهترین گزینه برای شما پوشیدن مانتو مشکی با شلوار و اکسسوری های قرمز یا مانتو قرمز با شلوار مشکی و کفش قرمز است. البته از به لباس های طرح دار و دارای خرج کار نیز علاقه دارید می توانید مانتوهای دو ررنگ و یا دارای تکه دوزی را انتخاب کنید تا در یک آیتم تان از دو رنگ استفاده شده باشد.

مانتو بهاره قرمز

مانتو بهاره قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *