تیتر خبرها

بهترین خبر ممکن برای یحیی از یک ستاره

شیخ دیاباته با حضور در تمرینات، خودش را آماده حضور در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس می کند.

شیخ دیاباته که تنها چند هفته بعد از حضور در پرسپولیس دچار مصدومیت شد و پیش بینی می شد مصدومیت او ۶ هفته طول بکشد، درنهایت از چند روز قبل در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد تا هرچه سریع تر شرایط مورد نظر کادرفنی را برای ضور در ترکیب اصلی پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با توجه به وضعیت عالیشاه و رهایی او از بند مصدومیت، شیخ دیاباته در شرایط فعلی تنها بازیکن آسیب دیده پرسپولیس است که با توجه به روند خوبی که شرایط درمانی او داشته هر هفته امیدواری برای حضور او در ترکیب اصلی بیشتر می شود.

با توجه به پیگیری های طرفداری، بسیار بعید است دیاباته در بازی بعدی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به میدان برود اما اگر همه چیز خوب پیش برود، او در لیست بازی با ملوان قرار می گیرد تا در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی بتواند به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شود.

از این رو باید دید درنهایت شیخ دیاباته از بازی با ملوان با پیراهن پرسپولیس پا به توپ می شود یا در هفته یازدهم مقابل مس کرمان اولین بازی خود را برای سرخ پوشان تهرانی انجام خواهد داد. اما هرچه هست بی تردید زوج او و لوکادیا می تواند هر خط دفاعی را به هم بریزد. البته اگر یحیی گل محمدی با رفع مصدومیت این بازیکن، از دو مهاجم کلاسیک در زمین استفاده کرده و به بازی با یک مهاجم اصرار نداشته باشد.

با این شرایط حضور شیخ دیاباته در لیست پرسپولیس مقابل ملوان قطعی است اما بازی کردنش نه!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *