تیتر خبرها

بهترین روش استفاده از رقیب شیباینو لونا؟!

این صرافی برتر قصد دارد از کارمزد تراکنش Terra Classic (LUNC) به ارزش ۴.۵ میلیون دلار به روش‌های مختلف استفاده کند.

شایانیوز- صرافی پیشرو در کره جنوبی، Upbit بیان کرده است که هزینه های تراکنش LUNC که در طول بحران Terra دریافت می شود را به ابتکارات مختلفی هدایت می کند. Upbit خاطرنشان کرد که کل کارمزد تراکنش های LUNC که در طول بحران Terra دریافت کرده، ۲۳۹.۱۳۰۲۵۹۷۰ بیت کوین (BTC) بود که به ارزش ۴.۵۸ میلیون دلار با نرخ فعلی مبادله شد. صرافی کمیته‌ای بیان کرد که هزینه‌های تراکنش LUNC دریافتی در طول سقوط Terra را تغییر خواهد داد. طبق اعلامیه اخیر، کارمزد معاملات به عنوان بخشی از تلاش بزرگتر برای جبران زیان سرمایه گذاران به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود.

در طول بحران سخت Terra، هزینه های LUNC حدود ۷.۵ میلیون دلار بود. با این حال، به دلیل سقوط بیت کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار، ارزش آن به ۴.۵۸ میلیون دلار سقوط کرد.در جلسه‌ای که اخیراً توسط کمیته استفاده از هزینه‌های لونا آپبیت برگزار شد، بخشی از هزینه‌ها به سازمان‌هایی که برای کمک رسانی به قربانیان فروپاشی Terra کار می‌کنند اهدا می‌شود. علاوه بر این، بخشی از هزینه برای نوشتن وایت پیپر استفاده می شود که دلیل اصلی سقوط را بیان می کند. این مقاله به سرمایه گذاران در مورد سایر پروژه های مشابه که ممکن است در آینده فعال شوند هشدار می دهد. این طرح بلند مدت شامل ایجاد یک مرکز نظارت بر دارایی دیجیتال برای محافظت از سرمایه گذاران و تقویت شیوه های بازار منصفانه است.

نکته قابل توجه این است که برنامه اولیه Upbit این بود که هزینه ها را به سرمایه گذاران بازگرداند. با این حال، طی جلسه‌ای در اوایل این ماه، کمیته استفاده از هزینه‌های لونا Upbit با این اقدام مخالفت کرد و گفت که امکان‌پذیر نیست.فروپاشی اکوسیستم Terra هنوز یکی از رویدادهای مورد بحث در فضای ارزهای دیجیتال است. سرمایه‌گذاران هنوز  این حادثه هضم نکرده‌اند، زیرا می‌خواهند از طریق توکن سوزی از خطرات جلوگیری کنند.

چندین شرکت مرتبط با رمزنگاری ابتکارات مختلفی را برای سرمایه گذاران Terra Classic به عنوان بخشی از راه های بسیاری برای کمک به جامعه برای احیای توکن از گرد و غبار راه اندازی کرده اند. همانطور که توسط TheCryptoBasic گزارش شده است، بایننس مکانیزم رایت را راه اندازی کرده است که هزینه های LUNC را در جفت های معاملاتی نقطه ای و مارجین می سوزاند. علاوه بر این، Korbit گفت که هزینه تراکنش های LUNC را به کاربران خود بازپرداخت خواهد کرد. با این حال، صرافی چگونگی قصد انجام این کار را فاش نکرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *