تامین و عرضه انواع استاکر و جک پالت

در این پست تامین و عرضه انواع استاکر و جک پالت را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2038543

در انبارداری از تجهیزات صنعتی متفاوتی برای حمل و نقل و جا به جایی بارها و محصولات به کار می رود، که شما باید طبق نیاز واحد صنعتی متناسب ترین نوع ان را خریداری کنید.

انتخاب نوع مناسب استاکرها و جک پالت ها به نوع جک پالت، استاکر، بودجه، ارتفاع جابه جایی و … بستگی دارد. تفاوت شایع استاکر و جک پالت این است که استاکر برای جا به جایی بار در ارتفاع استفاده می شود، با اینکه جک پالت می تواند بارها را در سطح زمین جابه جا کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع استاکر و جک پالت بپردازیم، تا شما بتوانید طبق نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آشنایی با انواع استاکرها

برای درک بهتر اینکه شما چه تجهیزاتی را برای انبارداری خریداری کنید بهتر است، ابتدا با انواع استاکر و جک پالت اشنا شوید. استفاده از این تجهیزات کارایی و بهره روی شما را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. استاکرها با نام لیفتراک نیز شناخته می شوند. استاکر ها برای جا به جایی بارها و پالت های سنگین وزن در انبارها و … استفاده می شود.

استاکرها ها معمولا به دو دسته کلی استاکر دستی و برقی تقسیم می شوند، که با مدل های متنوعی در بازار عرضه می شوند. استاکرها از دو بخش حرکتی ارتفاع و جابه جایی بار، برای بالا بردن تجهیزات تشکیل شده اند که عملیات جابه جایی را در سریعترین زمان انجام دهند.

2038544

استاکر دستی یکی از انواع استاکرها

برای اینکه به انواع استاکر و جک پالت بپردازیم ابتدا استاکر دستی را بررسی می کنیم. استاکر دستی از تجهیزاتی می باشد که از دو قسمت مکانیکی و حرکتی تشکیل شده است. این دو بخش برای بالابری و پیمایش مسیر برای حرکت عمودی بار، در صنایع تعبیه شده است. به همین علت کاربر باید به صورت فیزیکی و مکانیکی عملیات جابه جایی را انجام می دهد، که استاکر دستی نیز خود به دو دسته بشکه گیر و استاکر دستی پالت تقسیم می شود.

استاکر برقی از انواع استاکرها

استاکر برقی برخلاف استاکر دستی کاملا اتوماتیک می باشد و برای حرکت در مسیر نیاز به باتری دارد. استاکر برقی از دو الکتریکال و دو الکتروموتور ساخته شده است، تا بتواند بار را بالا ببرد و در مسیر حرکت کند. استاکر برقی برای حرکت از اپراتو فرمان را می گیرد.

معرفی انواع جک پالت

جک پالت ها یک تجهزات مکانیکی می باشند که عملیات بارگیری و جا به جایی بار را در سطح زمین انجام می دهند. جک پالت بارهای سبکتر را حمل می کند و دو شاخک برایشان تعبیه شده است که قابلیت جلو و عقب کردن را دارد. جک پالت ها در انواع مختلف دستی و برقی وجود دارند. در ادامه به رایج ترین جک پالت ها می پردازیم تا شما با انواع استاکر و جک پالت ها به طور کامل اشنا شوید.

2038545

  • جک پالت دستی: جک پالت دستگاه و ابزاری مناسب، برای جابه جایی بارها در تولیدی ها و کارگاه ها می باشد. جک پالت دستی قابلیت حمل بارها را در مسیر کوتاه دارد.
  • جک پالت قیچی: جک پالت قیچی یکی از انواع تجهیزات جابه جایی و بارگیری می باشد که ارتفاع بالایی دارد و می تواند محصولات شما را که در ارتفاع بالایی قرار دارند را بچینند همچنین برای دوام و ایمنی بیشتر دو پایه در زیر ان تعبیه شده است.
  • جک پالت ترازو دار: جک پالت ترازو دار یک جک پالت ایده ال برای بارگیری و وزن کردن محصولات می باشد.
  • جک پالت برقی : جک پالت برقی می تواند بارها و محصولات را در مسیرهای کمتر در انبار جا به جا کند. این دستگاه از ظرفیت حداکثری ۲ تن و ۲.۵ تن برخوردار است و به دلیل کارکرد اسانتر فشار کاری را کمتر می کند و ی تواند اپراتور را نیز حمل کند.

2038546

تفاوت استاکر و جک پالت چیست؟

حالا که با انواع استاکر و جک پالت اشنا شدید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این دو تجهیزات که هر دو برای بارگیری و جابه جایی بار استفاده می شوند، پس چه تفاوتی با هم دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که استاکر یکی از تجهیزات برای جابه جایی بار در ارتفاع بلندتر می باشد.

استاکرها دارای یک جک پالت می باشند، که توانایی بالابری بار را درارتفاع مدنظر دارد. استاکرها اغلب سرعت کمتری نسبت به جک پالت ها دارند و می توانند کالاهای سنگین را حمل کنند. با اینکه جک پالت ها ارتفاع کمتری دارند و بارهای سبک تر را در سطح زمین جا به جا می کنند. از همین رو قیمت پایین تری را نسبت به استاکر دارند.

تامین کنندگان استاکر و جک پالت

یکی از مهم ترین نکات پس از انتخاب این تجهیزات، انتخاب تامین کننده مناسب است. امروزه خیلی از شرکت ها در زمینه واردات انواع استاکر و جک پالت می پردازند و انواع مختلفی از برندها را به دست خریدار می رسانند. با این حال شرکت های ایرانی زیادی نیز به واردات استاکر ایرانی می پردازند، که کیفیت پایین تری دارند.

شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام خرید انواع استاکر و جک پالت به سابقه تامین کننده دقت کنید. علاوه بر این قطعات دستگاه باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و از خدمات پس از فروش، گارانتی و پس از فروش داشته باشد، تا خیال شما را از خرید راحت کند. استاکر ایران از شرکت های معتبر با ارائه انواع استاکرها می باشد که با ارائه انواع جک پالت ها با قیمت مناسب و با کیفیت به شما در بهره وری شما در جابه جایی محصولتان کمک می کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع استاکر و جک پالت آشنا کنیم. به طور خلاصه، استاکرها برای جابجایی بار در ارتفاع و جک پالت ها برای جابجایی بار در سطح زمین استفاده می شوند. انتخاب بین استاکر و جک پالت به نیاز شما بستگی دارد. اگر نیاز به جابجایی بار در ارتفاع دارید، استاکر انتخاب مناسب تری است. اما اگر فقط نیاز به جابجایی بار در سطح زمین دارید، جک پالت گزینه ی اقتصادی تری خواهد بود. شما میتوانید انواع استاکرها را از استاکر ایران خریداری کنید.

سوالات متداول درباره تامین و عرضه استاکر و جک پالت

  1. استاکر و جک پالت چه تفاوتی با هم دارند؟
    استاکرها برای جابجایی بار در ارتفاع و جک پالت ها برای جابجایی بار در سطح زمین استفاده می شوند. استاکرها داری یک جک پالت هستند که توانایی بالابری بار در ارتفاع را دارند.
  2. چه نوع استاکر یا جک پالتی باید بخرم؟
    نوع استاکر یا جک پالت مورد نیاز شما به نیاز شما بستگی دارد. اگر نیاز به جابجایی بار در ارتفاع دارید، استاکر انتخاب مناسب تری است. اما اگر فقط نیاز به جابجایی بار در سطح زمین دارید، جک پالت گزینه ی اقتصادی تری خواهد بود.
  3. هنگام خرید استاکر یا جک پالت به چه نکاتی باید توجه کرد؟
    هنگام خرید استاکر یا جک پالت باید به نوع کاربری، ظرفیت بار، ارتفاع جا به جایی، نوع موتور و برند و گارانتی ان دقت کنید.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1719389920 2045065

کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما

در این پست کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *