تیتر خبرها

ترابی به درخواست یحیی گل محمدی گوش نکرد؟!

مهدی ترابی در جریان بازی پرسپولیس برابر ون پارس پنالتی نزد.

مهدی ترابی بعد از درگیری با احمد موسوی در دیدار مقابل نساجی ابتدا محروم شد ولی بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و با لغو محرومیت موقتش، توانست مجوز بازی در مقابل ون پارس در جام حذفی را بگیرد و اتفاقا در ترکیب اصلی پرسپولیس هم قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ ترابی که بعد از حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی و انجام ۳ بازی در این تورنمنت مهم، به مراتب نمایش‌های بهتری را از خودش در پرسپولیس نشان می‌دهد و یکی از بهترین‌های تیمش در دیدارهای اخیر پرسپولیس بوده، در دیدار جام حذفی هم نمایش بدی نداشت.

ترابی که در فصول قبل پنالتی‌زن اول تیمش بود و انصافا هم خوب پنالتی می‌زد، در این فصل و با آمدن لوکادیا به پنالتی‌زن دوم پرسپولیس تبدیل شد و اکثر پنالتی‌های این فصل را مهاجم هلندی می‌زد. ترابی اما در کمال تعجب و در بازی مقابل تراکتور و با وجود اینکه لوکادیا هم در زمین بود، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه خودش را به بدترین شکل ممکن زد و محمدرضا اخباری پنالتی ترابی را مهار کرد

بعد از جدایی لوکادیا و بعد از اینکه ترابی مقابل تراکتور پنالتی خراب کرد، گئورگی گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس شد و در دو بازی مقابل نساجی و ون پارس هم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد. با این حال وقتی در آخرین دقایق بازی پرسپولیس و ون پارس داور مسابقه خطا روی امید عالیشاه را پنالتی تشخیص داد، گولسیانی در زمین نبود و همه انتظار داشتند تا ترابی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد ولی این اتافق رخ نداد و میلاد سرلک پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به بدترین نحو خراب کرد و مانع از برتری تیمش در جریان بازی شد.

حتی بعد از اعلام پنالتی برای پرسپولیس چند تن از اعضای کادرفنی و نیمکت نشینان این تیم از روی نیمکت و کنار زمین فریاد می‌زدند که ترابی پنالتی را بزند. حتی چند بازیکن با صدای بلند ترابی را صدا کردند ولی ستاره قرمزها بی توجه به همه این فریادها پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت و به نوعی از زدن پنالتی طفره رفت.

نکته عجیب ماجرا این بود که وقتی بعد از پایان بازی یکی از همبازیان ترابی از او پرسید که چرا پنالتی را نزدی، او پاسخ عجیبی داد و گفت: به خاطر گرفتگی عضلات نمی‌توانستم پنالتی بزنم. صحبتی که کاملا مشخص بود بیشتر شبیه به توجیه است. چرا که ترابی در ضربات پنالتی اولین ضربه را زد و موفق به گلزنی هم شد. به نظر می‌رسد ستاره ملی پوش پرسپولیس از ترس خراب شدن پنالتی در آن دقیقه از بازی و تکرار اتفاقات بازی مقابل تراکتور، از زدن پنالتی پشیمان شد و پشت توپ قرار نگرفت.

آنطور که حالا مشخص است، بعد از جدایی لوکادیا، گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس خواهد بود ولی در غیاب او مشخص نیست چه بازیکنی پشت توپ قرار خواهد گرفت و آیا ترابی بار دیگر در جریان بازی برای پرسپولیس پنالتی خواهد زد یا خیر.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *