تیتر خبرها

"ترانه علیدوستی" خیلی خوشگل ایرانو ترک کرد؛ چیتان پیتان خانوم مثل حوریای بهشتی!

ترانه علیدوستی از بازیگرای محبوب اما در عین حال پر مخالفی هستش که با دخترش حنا تصاویری منتشر کرد و همرو به وجد آورد.

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگرای بسیار مشهور و حتی جهانی می باشد که هواداران بسیاری هم داره اما خب از اونور خیلیم مخالف داره که این بازیگر زن رو اصلا قبول ندارن. ترانه علیدوستی ابتدا بازی خود را با نقش ترانه در فیلم “من ترانه ۱۵ سال دارم” شروع کرد که خب با وجود اینکه سن و سال کمی داشت اما از همون اولم نشون داد استعداد خوبی در این عرصه و زمینه داره. 

ترانه علیدوستی از چهره هایی هستش که تقریبا برای تمامی جشنواره های خارجی حضور پیدا میکنه جوری که خیلی از خانومای بازیگر و حتی مخاطبین اعتراض داشتن که چرا همیییشه ترانه علیدوستی باید برای این مراسمات بره، که احتمال میدادن پارتی بازی باشه!

اما از این ها که بگذریم و برسیم به خود ترانه علیدوستی باید بگیم که خانوم بازیگر چند سالیه ازدواج کردن و یه دختر کوچولوی باحال دارن که تو بچگیش با مامانش مو نمیزد اما حالا چهره خود را پیدا کرده. 

16EB7193-143C-4DF7-B2A3-05148ABB94C2

199463_135

ترانه علیدوستی با استایلی شیک رفت آمریکا!

ترانه علیدوستی همونطور که گفتیم مراسمات خارجی رو دیگه درو کرده و خب از نظر خیلی از کاربران ترانه خانوم برای خارج رفتناش در استایل خیلی جذاب تر عمل میکنه تا برای مراسمات داخلی.

مثلا چند ماه پیش ترانه علیدوستی برای اکران فیلم “اورکا” به آمریکا رفته بود و تریپ ست خانوم بازیگر خیلی زیاد مورد پسند کاربران قرار گرفته بود و خب از اونجایی که خارج از ایران راحتی بیشتری در انتخاب لباسشون دارن در نهایت استایلی که از ترانه علیدوستی دیدم تصویر پایین بود!

ترانه+علیدوستی

ترانه علیدوستی یه فمینیسم نماست یا واقعا مدافعه؟!

این بازیگر پرستاره در زمینه فعالیت های بشردوستانه فعالیت دارد و یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. 

البته که در شرایط کنونی ایجاد شده در کشور خبری از ترانه علیدوستی نیست و خیلیا ایشون رو خالی بند فرض کردند!

ترانه+علیدوستی

تتو تتلویی و جنجالی ترانه علیدوستی که لو رفت

اما از موارد حاشیه سازی که خانم بازیگر برایش در همین مورد پیش آمد تتو روی دستش بود که نماد فمینیسم بود.

روزنامه امریکایی “نیویورک تایمز” با انتشار گزارشی اشاره می کند عکسی از بازیگر زن ایرانی “ترانه علیدوستی” در کنفرانسی خبری  شده است و بازتاب های مختلفی داشته است.

این روزنامه امریکایی با اشاره به خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی نوشته است:

“این نماد قدرت زنان است. بازیگر محبوب ایرانی که اخیرا در جشنواره کن شرکت کرده بود خالکوبی فمینیستی روی دستش جنجال آفرین شده است. او روز دوشنبه در کنفرانس خبری به همراه عوامل فیلم “فروشنده” که اخیرا در کن برنده جایزه شد شرکت کرده بود.

tarane-alidosti-vaghtesobh

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال ۸۳ بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

283664061_731928794476414_1405338855662237449_n

علاوه بر انگلیسی ترانه خانوم به دلیل اینکه سه سال دوران کودکیش رو در آلمان گذرانده، این زبان رو هم میداند و در مصاحبه ای اعلام کرد که علاقه زیادی به فیلمنامه نویسی داشته اما تابحال این کار رو تجربه نکرده است. او در سال ۱۳۹۰ با علی منصور ازدواج کرد که او هم تجربه اندکی در بازیگری سینما داره و حاصل این ازدواج دختر خانوم خوشگلی به اسم حناست. البته که رابطه این زوج در شک شبه هایی رفته که آیا طلاق گرفتن یا خیر؟!

f

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *