تیتر خبرها

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی مقابل پرسپولیس

بردیف باتوجه به مصدومیت کاوه رضایی، چالش زیادی را برای انتخاب ترکیب ۱۱ نفره تیمش دارد.

تیم تراکتور در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کاوه رضایی به دلیل مصدومیت احتمالا خارج از ترکیب سرخپوشان تبریزی خواهد بود اما در سفر به تهران همراه تیم بردیف بوده و سرمربی روس تبار تا آخرین لحظات برای استفاده از او صبر خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال ترکیب دفاعی تراکتور به نظر تغییر چندانی نخواهد داشت. محمدرضا اخباری کاپیتان تی‌تی‌ها در درون دروازه حضور دارد و در مقابل خود سه مدافع مرکزی، محمد حسینی، هادی محمدی و حجت حق‌وردی را می‌بیند که به نظر هماهنگ‌تر شده و با استحکام بیشتری خط دفاع را تشکیل می‌دهند.

ابوالفضل رزاق‌پور وینگ‌بک سمت چپ تراکتور است اما برای سمت راست، او تا آخرین جلسه تمرینی به جمع‌بندی مشخصی نرسیده تا از بین محمد آقاجانپور و پوریا آریاکیا، یکی را در ترکیب قرار دهد. در تمرینات هفته گذشته اگرچه شانس آریاکیا بیشتر به نظر می‌رسید اما در تمرین آخر آقاجانپور در این پست به میدان رفت تا بردیف به نوعی نشان دهد که تمایل به استفاده از او دارد.

در خط هافبک سه ستاره تراکتور بازی خواهند کرد؛ رضا اسدی در نقش هافبک دفاعی حضور دارد و ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین را جلوتر از خود می‌بیند. گوستاوو و آلوز به نوعی وظایف موقعیت‌سازی و همچنین ارسال پاس به دو وینگ بک را در دستور کار خود خواهند داشت.

خط حمله تراکتور بزرگترین علامت سوال این تیم است؛ در غیاب کاوه رضایی که به نظر از ابتدا امکان حضور در زمین را نخواهد داشت، مهدی هاشم‌نژاد گزینه نخست قربان بردیف است و در کنار او نیز محمد عباس زاده بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل پرسپولیس:

محمدرضا اخباری

محمد حسینی

محمد آقاجانپور

ابوالفضل رزاق پور

حجت حق وردی

هادی محمدی

رضا اسدی

ریکاردو آلوز

گوستاوو واگنین

مهدی هاشم‌نژاد

محمد عباس زاده

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *