تیتر خبرها

تریپای پاشنه بلند و ژَذاب "شقایق دهقان" که با فِیس چروکش خیلی فرق دارن؛ جوجش چه غولیه!

شقایق دهقان که از بازیگران خوش نقش و محبوب ایرانیه اینبار در کنار گلاره عباسی سالخوردگیِ چهرش حسابی به چشم اومد.

شایانیوز- شقایق دهقان از بازیگرای محبوب و مشهور ایرانی می باشد که سالهاااست در تلویزیون و سریال های جعبه جادو فعالیت دارد و کلی خنده به لب مخاطبش آورده. حالا چرا میگیم محبوب چون شقایق دهقان که میدونید همیشه در نقش های طنز بوده و هست و خب به همین دلیل هم با باز ی در سریال های مهران مدیری و سروش صحت حسابی خودش رو تو دل بیننده جا کرد. البته که این مهارت و تواناییِ جذاب خود شقایق دهقان هم بود که مثلا با درآوردن کاراکتری همچون خانوم شیرزاد در سریال “ساختمان پزشکان” به اوووون خوبی، تونست کلی طرفدار پیدا کنه به طوری که تا مدتها تیکه کلامهاش تیکه کلام مردم باشه!

اما شقایق خانوم دهقان در چند سال اخیر خیلی زیاد کم کار شده و خب به همین جهت کم کم داره از نگاه ها میوفته و بازیگران جدیدی که وارد این عرصه شدن بولد میشن. البته که شاید مثلا هیچوقت دیگه هیشکی خانوم شیرزاد نشه اما خب استعداد های نوپایی هستند که میتونن خنده رو به لب بیننده بیارن، البته امیدواریم بتونن!!!

شقایق دهقان در صفحه اینستاگرامش فعالیت به نسبت خوبی داره و تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار عکس خانوم بازیگر در کنار گلاره عباسی که جدیدترین عکس او در یکی از مراسمات سینمایی بود را مشاهده میکنید که نشون میده شقایق دهقانمون سنی ازش گذشته اما همچنان دوست داشتنیه.

soroushmn__1662018487_1

جسارت شقایق دهقان بعد از کمکاریش تو جعبه جادویی!

شقایق دهقان بعد از اینکه دیگه تقریبا در فضایی بازیگری کم کار شد در فضای اینستاگرام و مجازی بسیااار پررنگ تر شد. خانوم بازیگر در این فضا همانند بسیاری از همکارانش در مقابل با شرایط جامعه واکنشاتی نشون میده که خب البته در این راستا هم باز برخی از هنرمندان هستند که هیچگونه بازتابی ندارند، برخی هم هستند که معمول نظر خود را اعلام میکنند و برخی دیگر هم خیلی تند و تیز و با جسارتی بسیار بالا!

شقایق دهقان رو میشه گفت جسارت خوبی داره که البته در شرایط کنونی کشور سعی بر این داشته تا تعادل رو حفظ کنه اما در نهایت باز هم خانوم بازیگر نظر خود را اعلام کرد و با نظرات مختلف کاربران همراه شد.

shaghayeghdehghanofficial_1662547461_1

استایل های ژَذاب و پاشنه دار شقایق دهقان!

شقایق دهقان از اون دسته بانوانی در سینما هستش که خب از استایل های مختلفی استفاده میکنه و خوشتیپه. اما خانوم بازیگر از اون دسته هم هستش که گهگاهی نامتعارف میشه اما ظاهرا در فضای سینما کسی کاربی به کار خانومای بازیگر نداره جوری که کلا انگاری تو یه جهان دیگه زندگی می کنن و خط قرمز خاصی براشون وجود نداره.

شقایق دهقان یه خانوم دهه پنجاهیه که البته در نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و تو دهه پنجم عمرش نیز به سر میبره اما با این حال تریپای جَوونانه و جذابی ازش دیده میشه که خب احتمالا این استایل هارو تن تینیجر ها می بینیم!! اما خب از بُعدی دیگر اگه ببینیمش میشه بگیم خیلیم خوبه که یک خانوم به خصوص اینکه طلاق گرفته و شکست در زندگیش داشته، تونسته روحیش رو حفظ کنه و یه جورایی خوب به خودش برسه.

style.honarmandan_1622571915

parisa_cafe_pic_1624368499

cinamapersia_1594203274_1

bazigaranirani0_1590270119

style.honarmandan_1618249910

خب همونطور که مشاهده کردید شقایق دهقان خیلیم اهل پوشیدن صندلای پاشنه دار و لژ دار هستش که البته خیلیم بهش میاد. چرا که نه؟!

شقایق دهقان و پسرش که بچه غول باباشِ!

شایانیوز- شقایق دهقان که مدتهاست از مهراب قاسمخانی جدا شده، از وی پسری ۱۴ ساله داره که ظاهر و قد و قامتی بسیار درشت پیدا کرده جوری که دیگه از باباشم گنده تره! در همین جهت آقای قاسمخانی یعنی پدر جانش واسه تولد پسرش نویان با انتشار تصویری از وی، بچه غولِ باباش خطابش کرد و مدتی هم سوژه کاربرا شد!

اما جدا از این ها مامان جانش یعنی خانم شقایق دهقان هم برای نویان تبریکاتی گذاشت که همراه با تصاویری نه چندان جالب بود. این عکس ها نویان با مامانش ژست هایی ناشایست دارد که مورد توجه و نظرات منفی همه قرار گرفت.

shaghayeghdehghanofficial_1642083432

شقایق دهقان نمونه بارز قالی کرمووونه!

جدا از نویان شقایق دهقان خواهرزاده اش رو هم خیلی دوست داره که پسری جوان هستش و تصاویر زیادی با او منتشر کده است با کلی قربون صدقه. شقایق دهقان مدتی پیش با انتشار دو تصویر از حالا و ۱۹ سال پیشش در کنار خواهر زاده خود نشان داد که نه تنها پیر نشده بلکه به گفته کاربران جوان تر هم شده!

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *