توافق رئال با ۳ ستاره برزیلی

4ic4webh

سران رئال با سه بازیکن برزیلی خود برای تمدید قرارداد به توافق نهایی رسیده اند.

رئال مادرید پس از نهایی کردن خرید اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، حالا روی تمدید قراردادها تمرکز کرده است. همه چیز از لوکا مودریچ شروع شد و ستاره کروات قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. سپس با وینیسیوس تا ۲۰۲۷ به توافق رسیدند و روز گذشته اعلام شد که رودریگو، ستاره برزیلی جوان رئال هم برای تمدید تا ۲۰۲۸ به توافق رسیده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مارکا امروز خبر داد که توافق با ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال هم نهایی شده و او نیز همچون رودریگو تا ۲۰۲۸ ماندگار خواهد بود. برای هر سه بازیکن برزیلی بند فسخ یک میلیارد یورویی در نظر گرفته شده است.

رودریگو و میلیتائو سال ۲۰۱۹ به رئال پیوستند و حالا رئال روی آنها برای طولانی‌مدت حساب باز کرده است. رودریگو به خصوص در یک سال گذشته متحول شده و تحول میلیتائو نیز از مقطع پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ شروع شد، زمانی که زیدان به‌خاطر مصدومیت سرخیو راموس به وی میدان داد و او هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد. 

مدیران رئال از این پس روی تمدید قرارداد با آندری لونین(گلر اوکراینی)، کریم بنزما، فده والورده و نیز تیبو کورتوا تمرکز خواهند کرد. با همه این بازکینان توافق شفاهی صورت گرفته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1719389920 2045065

کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما

در این پست کاتالوگ چاپی ابزاری جذاب برای افزایش فروش و محصول شما را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *