تیتر خبرها

تولد عجیبی که "ساره بیات" واسه آقاشون تو حریم شخصیشون گرفت؛ خونش انگاری یافت آباده!

ساره بیات بازیگر مشهوریه که تصاویر بسیاری در کنار همسرش منتشر میکنه اما اینبار چند باری برای آقاشون تولد گرفت که مورد توه کاربران قرار گرفت.

شایانیوز- ساره بیات که از بازیگرای دوست داشتنی و مشهور ایرانیه تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده و هواداران بسیار زیادی هم داره. ساره بیات در سریال های تلویزیونی دیده نمیشه و احتمالا از اون دسته هنرمندایی هستش که جعبه جادویی رو در حد و حدود خودش نمیدونه و تنها در سینما ایفای نقش داره. ساره بیات از همون ابتدا هم که با بازی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” شناخته شد از سینما بود که البته در مجموع برخی از بازیگران هستن که کلا صدا و سیما رو قبول ندارن و به همین جهت راهشونو از جایی دیگر شروع و ادامه میدن.

ساره بیات یه یک سالی میشه که ازدواج کرده و در این مدت هم در ظاهر و هم در باطن تغییراتی داتشه که خب به وضوح مشخصه اما در این بین تصاویری که همراه با همسر که منتشر میکنه جالب و رمانتیک هستند و نشون میده این زوج همانند مثلا خانوم بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی نیستند که اهل عکسای اَجق وجق باشن بلکه باکلاس طور و شاعرانه عمل میکنن.

در ادامه تصویری که ساره بیات از همسرش در فضای خصوصی خانه شان منتشر کرد را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

تولد ادامه دار آقای موزیسین که خانوم بازیگر براش ترکوند

حالا شاید براتون سوال بشه که اصلا این عکس چیه! علیرضا افکاری موزیسین ایرانی می باد که برای بار دوم ازدواج کرد و اینبار ساره بیات رو به عنوان همسرش انتخاب کرد. ساره بیات که بعد از ازدواج روحیه ای لطیف تر پیدا کرده و  از اون غرور سنگینی که داشت کمی تا قسمتی دراومده تصاویری از همسرش منتشر میکنه که شاید بگین این همون ساره بیات دو سال پیشه؟!!!

ساره بیات تصویر بالایی رو به مناسبت تولد همسرش گذاشت که البته خانوم بازیگر مشخص نکرد این جشن در خارج از ایران بوده و یا خونه خودشون در ایران! ساره بیات برای علیرضا خان افکاری سنگ تموم گذاشت و در رستوران نیز برای همسرش تولد گرفت که خب عکساشونم گذاشتن چون اصلا نمیشد این مرحله باکلاس رو به اشتراک نذارن!!!

sarehbayat__1663089643

Untitled

فخرفروشی ساره بیات با لایف استایل و زندگی شیکش!

البته که این اولین باری نبود که ساره بیات از خونه و زندگیش تصاویری میذاره. 

خب دیدیم که ساره بیت تولد همسر خود را با تصاویری از رستورانی شیک و البته کیک خوشمزه ای که داشتند و البته نمایی از رستوران تبریک گفت و نشون داد کجا بودند!

درسته ساره بیات همونطور که حدس زدید زار و زندگی ای لوکس و پولدارانه دارد و در شرایط بسیار مرفهی زندگی می کند.

ساره خانوم بیات اما از اون دسته خانوما هم می باشد که اهل فخر فروشی و نشون دادن لاکچری بازیا هستند و در این راستا مثلا تصویری از نمای خونه و یا ماشین گرون قیمت و یا وسایل خونه و … منتشر می کنند.

Untitled

Untitled (5)

Untitled (4)

ساره بیات و پر غویی که توش بزرگ شده!

ساره بیات از اون مدل خونواده هاییه که از اول پولدار بودن و خانوادگی خارج از کشور زندگی می کنند و از بچگی به قول معروف لای پر قو بزرگ شدن و کسی بهشون نگفته بالا چشمت ابروعه! خانوم بازیگر شاید اصلا به همین دلیلم راحت و تمیز تونست نقش پگاه رو دربیاره که زنی بسیار پولدار اما در عین حال بسیار هم مغرور و خودشیفته بود!

ساره بیات خواهری کوچکتر از خود نیز دارد به نام سروین بیات که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف چند سالی میشه ازدواج کرده و در هلند زندگی می کنند. ساره خانوم بیات مامان بزرگی خارجی طور داره که شبیه به مامان بزرگای انگلیسی هستش و ناز و بانمک و البته با ابهت می باشند.

Untitled (6)

197695_580

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

ساره+بیات+

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *