تیتر خبرها

تیپای اروپاییِ "فاطمه گودرزی" که با قناریشون ست شده خفن؛ سن واسه خانوم اصلا عددی نیس!

فاطمه گودرزی که این روزا با استایلای جنجالیش شده یه مدل خفن که رودست نداره، اخیرا از یه برند جدید با گچ کاری عجیب رو فیسش رونمایی کرد!

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران خوش استایل و بسیار محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره با جینگول بازیاش عین یه دختر هجده ساله حسابی فاز میپرونه و اینستابازی میکنه در حد اعلاء. فاطمه گودرزی که از ازدواجش با کارگردان معروف، عبدالرضا گنجی دو تا فرزند داره که با اونا زندگی میکنه و اینکه رابطه اش با شوهرش در چه سطحیه معلوم نیس. جالبه بدونین دختر خانومش یعنی آوا گنجی و آقا پسرش یعنی پویان گنجی هر دو جزو بازیگرای خوب سینما و تلویزیونن. از اونجایی که فاطمه گودرزی خیلی وقته در زمینه بازیگری مشغول فعالیته، اخیرا زده تو فاز بهاره رهنما شدن و داره با تریپای راه و بیراهش کلی طرفدار خفن برای خودش دست و پا میکنه.

فاطمه خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو باز هم در حال مدل بودن و تبلیغات عجیب و غریب از برندهای مختلف نشون میده و با یه عالمه چیتان پیتان داره از استایلش حسابی مایه میذاره. خانوم خانوما که از زمان بازیگریش کسی فکر نمیکرد بتونه اصلا تو حوزه مدلینگ وارد بشه، ثابت کرد با تلاش و البته به خودش رسیدن میتونه از این جور خفن بازیا هم انجام بده و کسی به گرد پاش نرسه.

فاطمه گودرزی البته تو این زمینه از تمام وجودش تلاش میکنه تا بتونه برندی که داره بهش پول میده رو تبلیغ کنه و از میکاپای رنگ و لعاب دارش تو عکس هم میشه فهمید که همونجا حسابی به خودش رسیده تا پیری و چروکاش اصلا به چشم نیاد!

Untitled

وقتی فاطمه گودرزی میشه خالق مانتوهای جینگول مناسب نیم قرنیا!

فاطمه گودرزی که همین چند ماه پیش وارد سن ۶۴ سالگی شد جزو بازیگراییه که اصلا سن و سالش رو قبول نداره و میخواد همه جوره خودش رو یه دختر جوون و خیلی سرحال نشون بده. البته که تو این زمینه هم فوق العاده موفقه و با استایلای ژذاب و تو دل بروش تونسته توجه بسیاری از برندهای خفن رو به سمت خودش جلب کنه تا اونا بخوان با خانوما خانوما همکاری داشته باشن.

درواقع شاید براتون این سوال به وجود اومده باشه که چطور بعد از این همه مدت و البته بعد از سریال ممنوعه دیگه تو فیلم یا سریالی دیده نشد. درواقع دلیلش همینه؛ چونکه این خانوم خوش استایل زده تو کار مدل شدن و داره حسابی از این راه پول پارو میکنه و اصلا نیازی به این همه دغدغه و استرس بازیگری نداره و داره از جوونی تر و تازه شدش استفاده میکنه اونم یه جوری که پراتون میریزه!

gfg

vgh

فازای شاخ طور فاطمه گودرزی با خانوادش که اینستا رو پوکوندن!

شاید فکر کنین فاطمه گودرزی در خانوادش فقط این حجم اعتماد به نفس رو داره که میاد و با این فازای خفن از برندای مختلف تبلیغات انجام میده، ولی اینطور نیست. دختر و عروس فاطمه خانوم هم به نحوی اینستا رو کلا در دستشون دارن و میخوان هر جوری که میشه، خودشونو بکشن بالا. عروس خانومشون که با چشمای عجیبش تونسته دل خیلی از کاربرای فضای مجازی رو به دست بیاره، با غلیتدن تو میکاپای رنگ و وارنگ کلی فیس و افاده میاد و سعی داره هی خودش رو دم چشم بیاره.

البته تو این قضیه هم همسرش که میشه عروس فاطمه گودرزی حسابی کمکش میکنه و با فازای شاخی که برمیداره سعی داره هر جوری میشه یه پرنسس ایرونی از همسرش دریا مرادی دشت بسازه که میشه گفت بدجوری هم پول از این راه پارو میکنن که بیا و ببین! از طرف دیگه هم دختر فاطمه گودرزی با عکسایی که با رفقای جینگش تو طبیعت از شمال گرفته تا جنوب میذاره، یه جوری که گویا تگزاسه نه ایران، سعی داره از همه دنیا جلو بزنه و با بولدوزر از رو کل پیجای تبلیغاتی رد شه چون معتقده با فیس نچرال و کُپ مامانش میتونه یه خفن تموم عیار تو اینستا باشه!

w

dd

dds

hg

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *