تیتر خبرها

تیپ زیادی مجلسی الهام حمیدی که جواهر دوزیه و واسه برقش باس عینک زد؛ لنزَ باخ!

الهام حمیدی سبک کاریش اینجوریه که تو سریالا همیشه مظلومه و همسر پیامبراست ولی در واقعیت مدلینگ لباس و آرایش کار میکنه.

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای مشهور و شیک پوشیه که البته تا یه حد و مرزی میشه بهش گفت شیک چرا که گاهی خانوم بازیگر یهو میزنن تو یه استایل هایی که به گفته کاربران مجانی هم بهشون داده بشه نمی پوشن! الهام حمیدی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده اما خب اگه بخوایم کاراکتر بیشتر دیده شده از الهام حمیدی رو بگیم باید یادآوری کنیم که خانوم خانوما بیشتر مواقع همسر پیامبران در سریال ها بوده اند اما در واقعیت کاراکتری متفاوت از اونچه که دیدم دارند!!

خب اگه بخوایم الهام حمیدی رو در تیپ و استایل بررسی کنیم باید بگیم خانوم بازیگر از اونجایی که همسری پولدار دارند خب از پوشش هایی لوکس و گرون و مزونی هم استفاده می کنن اما خب وقتی کج سلیقه باشی کلی هم که پول داشته باشی بازم میری سراغ عجیب ترین تریپا! البته که سلیقه و خواست هر کسی به خودش ربط داره و یه چیز شخصیه و ظاهرا اون مواقعی هم که الهام حمیدی خوشتیپ به نظر میاد از نظر کاربران، زمان هاییست که برای مزونی در حال تبلیغه و مانتوشون رو میپوشه!

اما در ادامه تصویری از الهام خانوم حمیدی مشاهده می کنید که یکی از این سبک مانتو های مجلسی رو به تن دارند و استایلی متعادل و زیبا بهم زده اند.

204945401655319978

الهام حمیدی و استایلی که قلمبه قلمبه جواهر داره!!

خب اینطور که معلومه الهام حمیدی هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ قد و هیکل مورد پسند خیلی از مزون داران و ارایشگران هتسش چرا که تا به حال بارها و بارها برای مدلینگ دعوت شده و تا به خانوم بازیگر رو در استایل و ارایش های مختلف و بسیاری دیده ایم.

مثلا در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی برای تبلیغ این مزون رفته و ستی خانومانه رو هم به تن کرده که البته به مذاق کاربران خوش نیومد چون بنظرشون این استایل فقط گرونه و زیبایی خاصی نداره که هیچ، این عکس و ظاهر الهام حمیدی هم بسیار مورد انتقاد قرار گرفت!

الهام

اما استایل های از فضا فرار کرده الهام حمیدی! داری ادا در میاری یا تیپ واقعیته؟!!!

البته که این بار اول الهام خانوم حمیدی نیست و این فعالیت او تقریبا یه جورایی شغل دومش محسوب میشه چرا که در آن خیلی اکتیوه و مشخصه کلا لباس بازی رو خیلی دوست داره. پس چرا که نه در این مطلب در رابطه با شغلای دوم الهام حیمید صحبت کنیم و بشناسیمش.

 الهام حمیدی برای استایل خود نیز در مراسمات سینمایی همیشه سعی داشته تا متفاوت باشه و که خب گاهی چندان این تفاوت جالب از آب درنیومده و مانتوهای خانوم بازیگر مدل هایی عجیب داشتند. در ادامه نمونه ای از شبیه سازی الهام حمیدی از خواننده آمریکایی را مشاهده می کنید.

Untitled (3)

حالا بیخیال استایل، ببینم الهام حمیدی تو مدلینگ آرایش چه خفنه!

اما از مبحث لباس و استایل الهام حمیدی که در بیایم و برسیم به مدلینگ این بازیگر برای میکاپ و آرایش باید بگیم که الهام خانوم حمیدی تا به حال چندین بار مدل خانوم مریم رهنما شدن که از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که برای مراسمات سینما ارایش خیلی از خانومای بازیگر رو انجام میده و امضای کار خودش رو داره.

حالا شاید بگین چه امضایی؟ خب در این چند سال اخیر با توجه به اینکه میکاپ های نود و نچرال و اروپایی خیلی ترند شده مریم رهنما که خواهر بهاره رهنما می باشد، سبک آرایشش رو تند و غلیظ و رنگی انتخاب کرده و در مجموع علاقه بسیاری به رنگ ها داره.

چهره الهام حمیدی نیز با وجود اینکه ساده به نظر میاد اما میمیک جذابی برای آرایش داره و زیبایی خاصی پیدا میکنه. در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

elhamhamidiiii_1550227266

خانوم عروس شد و همرو حسرت به دل کرد

اما الهام حمیدی با توجه به اینکه دو بار ازدواج کرده ، برای بار اول در سال ۷۶ طلاق گرفت و خانوم خانوما دیگه مجرد موند تا بیست سال بعدش که با آقای علیرضا صادقی برای ازدواج دومش وصلت کرد.

الهام حمیدی نیز برای میکاپ عروسی و نامزدی خود به سالن مریم رهنما رفت و سبکی جذاب آرایش شد به طوری که هنوزه که هنوزه با وجود اینکه میکاپش برای دهه نود هستش اما بسیار زیاد مورد توجه کاربران قرار گرفته و حتی همین چند وقت پیش از مریم رهنما خواستار انجام دوباره این میکاپ شدند!

آرایش-الهام-حمیدی-1

الهام-حمیدی

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *