تیتر خبرها

تیپ پیچ واپیچِ "نیکی کریمی" کف پاریس با کلی افاده؛ قد یه دنیا ماله کشیده رو فیسش!

نیکی کریمی بازیگر محبوب که جدیدا با استایلای خفنش داره دنیا رو میترکونه، جدیدا تو پاریس با فیس و تیپ جینگولش که سنشو به چالش کشیده، ظاهر شد!

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه این روزا داره با دنیا گردیش آتیش میندازه به جون اینستابازا. نیکی کریمی که یه پا سلبریتی خفن شده سعی داره در تمام جهات بتونه تا زمانی که در توانش هست یه بازیگر منحصر به فرد و محبوب باقی بمونه. نیکی کریمی که از زمان قدیم تابحال تونسته کلی طرفدار پر و پا قرص واسه خودش دست و پا کنه، توانایی های بی نظیر و خاصش رو در چند ماه اخیر در جشنواره های بین المللی به نمایش گذاشته و تونسته طرفداراش رو نه تنها در ایران که در تمام کشورهای خفن دنیا بیشتر کنه.

البته به جرات میشه درباره نیکی خانوم گفت که تمام ویژگی های یه سلبریتی تموم عیار رو داره که این هم شامل تیپ و استایل بی بدیل میشه که برخلاف سن و سالش اصلا باورکردنی نیس و هم شامل چهره بسیار تو دل بروش خواهد شد که باعث میشه یه ظاهر خاص و دوست داشتنی و صد در صدی براش بسازه.

نیکی کریمی چند وقت پیش در پی سفری که عین مارکوپلو داشت دور دنیا رو میگشت، یه سری به پاریس زد و از اونجایی که نمیشه ایشون تشریف ببرن جایی و بدون عکس گرفتن از اونجا بیان، با یه فوتو جینگول از خودش تو پاریس رونمایی کرد. نیکی خانوم با وجود اینکه در کنار اسطوره سینما هالیوود یعنی رابرت دنیرو سعی کرده بود با رعایت کامل پوشش عکس بندازه، اما وارد فرانسه که شده معلوم نیس چی شده که رسما نشون میده خانوم خانوما از اونور بوم افتاده. مانتویی که خانوم بدون هیچ شلواری پوشیده همه چشما رو به سمت خودش برگردوند. البته در این میون نباید از فیس نچرال و جذااااب ایشون توی عکس هم غافل شد که انگاری یه دختر ۲۰ ساله اس تازه!

q

نیکی کریمی پایه بی بروبرگرد فستیوال های خارجکی!

نیکی کریمی از اون دسته بازیگراییه که چند وقتی میشه حسابی زده تو کار فستیوالای جورواجور و با شرکت تو اونا که البته بعضی هاشون هم چون به عنوان داور قراره توشون قضاوت کنه حضور داره، میشه یه پایه اصلی که از دید خیلی از طرفدارای ایشون و کاربرای فضای مجازی یه سوتون افتخاری شده واسه ایرانیا.

نیکی خانوم از زمانی که در سریال عروس به عنوان یه بازیگر به سینمای ایران شناسانده شد، موفق به کسب جایزه های بسیاری گردید و به عنوان یه اعجوبه در این زمینه معرفی شد. او در طی این سال ها با تلاش های بسیاری که انجام داد تونست در حوزه کارگردانی هم همچون بازیگری موفقیت های بسیاری کسب کنه و یه نماینده پر و پیمون در این زمینه به حساب بیاد.

hh

t

مایه تیله خفن و سوپر لاکچری نیکی کریمی که از جذابیتش به دست اومده!

شاید تصور کنین که نیکی کریمی تنها در بازیگری و کارگردانی و به طور کلی در حوزه سینما و تلویزیون مشغوله، اما نکته جالب در این زمینه اینه که نیکی خانوم با وجود اینکه بیش از نیم قرن عمر داره ولی با ظاهری باورنکردنی جوون و جذاب داره تو اینستا در زمینه های مختلف تبلیغات انجام میده. این بازیگر که طرفدارای زیادی داره از طرف برندهای متنوع ازش دعوت میشه تا برای اونا تبلیغاتی رو انجام بده و با این کار تونستن بسیاری از مردم رو به سمت اون برند بکشونن.

re

jh

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *