تیتر خبرها

جزئیات توافق پرسپولیس با مدافع تیم ملی

پرسپولیس برای تقویت نقاط ضعف خود در دفاع چپ به جذب میلاد محمدی تزدیک شد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ ایران از چند روز دیگر آغاز می‌شود و خیلی از مربیان مشغول برنامه‌ریزی برای تهیه لیست بازیکنان ورودی و خروجی خود هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ از جمله این تیم‌ها پرسپولیس است که می‌کوشد با نظرات یحیی گل‌محمدی نقاط ضعف و قوت خود را پوشش بدهد و بازیکنان جدیدی جذب کند. یکی از این بازیکنان میلاد محمدی است که این روز‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اما مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته تا اگر شرایط مهیا شد ابتدا با باشگاه آ. ا. ک در یونان فسخ قرارداد کند و سپس با پرسپولیس به توافق برسد. به همین منظور بررسی آمار میلاد در طول سالیان اخیر شاید بتواند او را بیشتر به هواداران پرسپولیس معرفی کند.

هشتمین فصل بازی در اروپا

میلاد محمدی بعد از درخشش با پیراهن راه‌آهن مورد توجه باشگاه اخمت گروژنی در لیگ روسیه قرار گرفت و برای نخستین بار ۸ سال قبل حضور در فوتبال اروپا را تجربه کرد. محمدی در این سال‌ها بازی در اخمت گروژنی روسیه، خنت بلژیک و آ. ا. ک آتن یونان را تجربه کرده و جزو لژیونر‌های باثبات فوتبال ایران بوده است.

۸ سال حضور در تیم ملی

اولین بار میلاد محمدی توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و سال ۲۰۱۵ در دیداری تدارکاتی مقابل ازبکستان در تاشکند، در ترکیب قرار گرفت. او در اولین بازی ملی خود ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت و ایران هم بازی را با نتیجه یک بر صفر برد.

۲۵۳ دقیقه بازی در جام جهانی

اولین تجربه حضور میلاد محمدی در جام جهانی سال ۲۰۱۸ بود که مسابقات در روسیه برگزار شد. او ۲ بازی برای تیم ملی انجام داد و ۵۵ دقیقه در زمین حضور داشت. در جام جهانی ۲۰۲۲، اما میلاد ۳ بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و ۱۹۸ دقیقه در زمین بود. روی هم او ۵ بازی در جام جهانی انجام داده و ۲۵۳ دقیقه در زمین حاضر بوده است.

۱۰ بازی برای آ. ا. ک آتن

در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ یونان، میلاد محمدی تاکنون ۱۰ بار در ترکیب آ. ا. ک آتن قرار گرفته و ۵۹۵ دقیقه بازی کرده. او ۶ بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و ۴ بار هم به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده. میلاد یک پاس گل هم داده و حالا هم به‌دلیل مصدومیت در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل امریکا از لیست این تیم بیرون مانده است.

رقابت با کاپیتان در یونان

وقتی میلاد محمدی از خنت در بلژیک جدا شد و پیراهن آ. ا. ک آتن را پوشید، احسان حاجی‌صفی در ترکیب این تیم حضور داشت. از آن به بعد جناح چپ خط دفاع آ. ا. ک تبدیل به جایی برای رقابت دو بازیکن ایرانی شد. رقابتی جذاب میان میلاد محمدی و کاپیتان تیم ملی ایران. شاید درخشش حاجی‌صفی باعث شود تا مدیران آ. ا. ک به جدایی میلاد محمدی رضایت بدهند.

بازگشت احتمالی به لیگ ایران

میلاد محمدی ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ با آ. ا. ک آتن قرارداد بست و بر اساس این توافق تا ۳۰ جون ۲۰۲۴، یعنی تابستان ۱۴۰۳ به این باشگاه تعهد دارد. با این حال پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. فقط می‌ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است. قرار است اگر توافقی صورت بگیرد، محمدی برای یک فصل و نیم پیراهن پرسپولیس را بپوشد و البته قرمز‌ها در توافق مالی، مبلغ رضایتنامه را با راهکاری ویژه برای میلاد جبران کنند.

پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. فقط می‌ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است. قرار است اگر توافقی صورت بگیرد، محمدی برای یک فصل و نیم پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *