تیتر خبرها

جزییات شارژ گلکسی اس ۲۳ اولترا فاش شد

به تازگی گلکسی اس ۲۳ اولترا در پایگاه داده های ۳C مشاهده شده است که به این ترتیب جزییات مربوط به شارژ آن نیز فاش گردیده است.

شایانیوز- این روز ها در حالی که پرچمدار رده بالای اپل، آیفون ۱۴ پرو مکس، حسابی توجه ها را به خود جلب کرده است نباید از پرچمداران آینده غول فناوری کره ای غافل شویم، گوشی هوشمندی که به نظر می‌رسد حسابی دل کاربران را به دست خواهد آورد.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است چنانچه گلکسی اس ۲۲ اولترا در اوایل سال معرفی شده است انتظار می‌رود که نسل بعدی آن نیز در اوایل سال آینده یعنی ۲۰۲۳ رونمایی شود. با این حال اگرچه تا زمان رونمایی هنوز فرصت باقی است اما این دستگاه در لیست داده های پایگاه ۳C مشاهده شده است، که اطلاعات این لیست مشخصات شارژ گلکسی اس ۲۳ اولترا را فاش میکند.

بر اساس اطلاعات، این پرچمدار رده‌بالای آینده سامسونگ حداقل به شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژ بی سیم ۱۵ واتی و همچنین شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی میکند با این اوصاف انتظار می‌رود که نسل آینده گلکسی اس اولترا بهبود پیدا کند و شارژ سریع ۴۵ باتری را دقیقاً مانند مدل قبلی خود ارائه دهد. از طرف دیگر با توجه به اینکه گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژر در جعبه بی نصیب بود بعید است که اس ۲۳ اولترا نیز شارژ را در جعبه ارائه کند.

Samsung Galaxy s23

انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۳ اولترا نسبت به نسل قبلی بهبود های جزئی را تجربه کند صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED یکی از این بهبود ها خواهد بود به علاوه صفحه نمایش خمیده و سنسور ۴۰ مگاپیکسلی ای که بر روی آن نصب شده است نیز ظاهراً از دیگر بهبود های نسل جدید هستند.

با توجه به اطلاعات و افشاگری های که تا به الان صورت گرفته است ما می دانیم که به احتمال بسیار زیاد یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی قرار خواهد گرفت اما با این حال به نظر می رسد که سنسور های دیگر تغییر چندانی نکنند و همان روند نسل قبلی را ارائه دهند به این معنا که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را همراهی خواهند کرد.

در زیر کاپوت نیز اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پلاس قدرت دهی این دستگاه را به عهده خواهد گرفت، البته اگر این دستگاه در برخی مناطق با چیپست اگزینوس عرضه شود هم چندان جای تعجبی نخواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *