تیتر خبرها

جلسه رسیدگی به حرکات عجیب ساپینتو!

مهدی قایدی همراه با دو بازیکن دیگر استقلال در ریکاوری بازیکنان تیم ملی حضور یافت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در یکی از برنامه های خود خواهان حضور نفرات ملی‌پوش در تمرین ریکاوری شده است. کی‌روش که در دوره قبلی نیز بازیکنان ملی‌پوش را بعد از هر بازی لیگ برتر در اختیار می‌گرفت، این بار نیز چنین رویه ای را پیاده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازیکنان تیم ملی شاغل در باشگاه‌های ایرانی که روز گذشته بازی کردند، امروز به مرکز پک رفتند و تمرین ریکاوری را زیر نظر کادرفنی تیم ملی پشت سر گذاشتند.

نکته قابل توجه حضور مهدی قایدی در تمرین ریکاوری تیم ملی بود. قایدی که در لیست اولیه کی‌روش حضور داشت اما از اردوی اتریش و دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال خط خورد، امروز با دعوت مربیان تیم ملی به همراه سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی به مرکز پک رفت.

به نظر می‌رسد کی‌روش بار دیگر عملکرد مهدی قایدی را زیر نظر گرفته و حالا با این تفاسیر احتمال حضور او در اردوی قبل از جام جهانی تیم ملی نیز وجود دارد.

مساله دیگر اینکه صالح حردانی که در اردوی اتریش همراه تیم ملی بود، در کنار  ملی‌پوشان استقلال به مرکز پک نرفت تا شایعاتی درباره خط خوردن او از لیست نهایی به گوش برسد. هرچند که هنوز چیزی در این باره مشخص نیست.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *