تیتر خبرها

جنگ ۳ تیم برای بردن نقل و انتقالات!

مدیرعامل تراکتور می‌گوید شایعاتی که پیرامون بند فسخ در قرارداد خمس مطرح شده، صحت ندارد.

تیم فوتبال تراکتور امروز در دیداری دوستانه به مصاف امیدهای خود رفت و موفق شد با ۶ گل در این دیدار پیروز شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در حاشیه این دیدار در خصوص فعالیت‌های این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: تمام بازیکنان فوتبال، با ۱۶ تیم لیگ برتری قرارداد دارند و همه باشگاه‌ها متقاضی بازیکنانی هستند که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند.

او ادامه داد: در حال حاضر بازیکن آزادی وجود ندارد و مشکل این است که تمام بازیکنان داخلی، تحت قرارداد هستند و جذب آنها سخت است؛ نه تنها برای ما، بلکه برای همه باشگاه‌ها. مگر آنکه برخی از بازیکنان در لیست فروش یا مازاد قرار بگیرند که امکان مذاکره با آنها فراهم شود. ما سه بازیکن خارجی داریم (دو آسیایی و یک غیرآسیایی) و فقط یک نفر دیگر می‌توانیم داشته باشیم. در حال حاضر هم بازیکن تحت قراردادی را مدنظر داشتیم که مبلغی که باشگاه او برای ترانسفرش می‌خواست، بالا بود و به صرفه نبود.

نصیرزاده با بیان اینکه نمی‌تواند مبلغ درخواستی باشگاه موردنظر را اعلام کند، اضافه کرد: روی هم رفته باید بگویم در حال صحبت با چند بازیکن مدنظر هستیم. گاهی یک بازیکن مازاد نیست و فقط به سیستم یک مربی نمی‌خورد و اینطور نیست که قابلیت نداشته باشد. برخی از بازیکنانی که در باشگاه‌های دیگر هستند، در لیست قرار گرفته‌اند و ما با آنها صحبت کرده‌ایم اما تا زمانی که نهایی نشود، گفتن آن حرفه‌ای نیست.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به این سوال که شنیده می شود این باشگاه برای جذب سیامک نعمتی به باشگاه پرسپولیس نامه زده است، گفت: نامه زدن مصطلح است و استقلال و آلومینیوم به ما زده‌اند و ما هم به باشگاه‌های دیگر زده‌ایم. مصطلح است چون مذاکره با بازیکن تحت قرارداد تخلف است و برای اینکه تخلف محسوب نشود، به یکدیگر نامه می‌زنند تا موجه شود. باشگاه ما هم به یکی دو باشگاه نامه زده است.

وی سپس با اشاره به شایعاتی که درباره خمس مطرح می‌شود، عنوان کرد: فکر می‌کنم فقط یکی از خبرگزاری‌ها اقدام به ترجمه مطالبی تحت عنوان اسپانیا می‌کند و مطالبی را در‌ مورد سرمربی ما می‌گویند که اصلا واقعیت ندارد. گفته می‌شود در قرارداد ایشان بندهایی هست که می‌تواند فسخ کند اما چنین چیزی نیست. آقای خمس یک مربی حرفه‌ای است و هم رابطه ما با ایشان و هم رابطه ایشان با ما بسیار خوب و صمیمانه است و با حرف‌هایی که درباره جدایی ایشان می‌زنند، نقطه قوت باشگاه را هدف قرار می‌دهند و این کار درست نیست. ما با آرامش کارمان را انجام می‌دهیم و نباید تمام انرژی‌مان صرف این شود که مرتبا مطالبی را درباره باشگاه می‌گویند، تکذیب کنیم.

نصیرزاده در پاسخ به اینکه کاوه رضایی ماندنی است یا خیر گفت: آقای خمس به کاوه رضایی علاقمند است و به من می‌گوید وقتی در تمرینات شرکت می‌کند، مشخص است بازیکن شش‌دانگ و کاملی است و می‌گوید من علاقمندم که کاوه رضایی اینجا بماند. با رضایت کامل، باشگاه در اختیار ایشان و ایشان هم در اختیار باشگاه است و فعلا تقاضایی برای رفتن ایشان مطرح نشده و امیدوار هستیم که بماند. خمس می‌گوید اگر ایشان بماند، اتفاق خوبی است.

او درباره آخرین شرایط جذب مهاجم خارجی توضیح داد: در مورد بازیکن خارجی برای رضایتنامه (یا حق انتقال) مبالغ بالایی تقاضا می‌کنند، طوری که تقریبا غیرمتعارف است. اما به هر صورت یک‌ بازیکن دیگر مدنظر ما است که در لیگ‌های دیگر بازی می‌کند. در‌ حال حاضر کارهای او را برای آمدن به تهران و آزمایش‌ها انجام می‌دهیم اما بهتر است تا محقق نشده، درباره آن صحبت نکنیم.

مدیرعامل تراکتور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی که جذب او منتفی شده، اسپانیایی بوده است؟ گفت: خیر. اطلاعاتی هم که درباره بازیکن اسپانیایی می‌دهند دروغ است. هر اطلاعاتی که در حوزه اسپانیا و از خبرگزاری‌ و سایت‌های اسپانیایی درباره باشگاه‌های ما منتشر می‌شود دروغ است و صحت ندارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *