تیتر خبرها

حقوق نجومی دختر ۲۱ ساله خانوم عضو شورای شهر!

میزان حقوق دریافتی فاطمه منصورلی که متولد سال ۸۰ است، در آذر ماه امسال بیش از ۲۶ میلیون تومان بوده است.

پس از انتشار تصویری از فیش حقوقی نجومی فرزند یکی از اعضای شورای شهر تهران که به عنوان کارمند در این شورا مشغول کار است، مهدی چمران رئیس شورای شهر پایتخت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ در روزهای گذشته تصویری در فضای مجازی از فیش حقوقی آذر ماه فاطمه منصورلی، دختر ۲۱ ساله نرگس معدنی پور، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون‌ فرهنگی و اجتماعی این شورا منتشر شد. فاطمه منصورلی در دبیرخانه ی شورای شهر تهران مشغول به کار شده است.

بر اساس تصویر منتشر شده، میزان حقوق دریافتی فاطمه منصورلی که متولد سال ۸۰ است، در آذر ماه امسال بیش از ۲۶ میلیون تومان بوده است. این دختر ۲۱ ساله در این ماه بیش از ۷ میلیون تومان به عنوان پاداش و بیش از ۸ میلیون تومان به عنوان اضافه کاری دریافت کرده بود.

انتشار تصویر فیش حقوقی فرزند این عضو شورای شهر، انتقادات و اعتراضات زیادی را به دنبال داشته است.

76957974987985543_

واکنش چمران به حقوق نجومی دختر خانوم نماینده

مهدی چمران رئیس شورای شهر در واکنش به خبر حقوق دختر عضو شورای شهر گفت: «کسی که عضو شورای شهر می شود می توانند رئیس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.»

چمران ادامه داد: «به دلیل اینکه رئیس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است اما بر اساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می شود و بر اساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.»

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتشار حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان در شورا گفت: «وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق عقب افتاده داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است. حالا چرا این فرد حقوق عقب افتاده داشته باید این موضوع هم بررسی شود.»

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *