تیتر خبرها

حمایت کاپیتان سابق از ساپینتو

مدافع پیشین استقلال می گوید الان زمان خوبی برای تغییر مربی نیست.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد نه چندان خوب و شکست این تیم برابر تراکتور و در پی آن انتقاداتی که از ریکاردو ساپینتو می‌شود، گفت: وقفه طولانی مدت در برگزاری بازی‌های‌ لیگ معمولا بالانس تیم‌ها را به هم می‌زند و آنها را از آمادگی دور می‌کند ولی برای تیم های پایین جدولی خوب است. استقلال نیز به همین دلیل بعد از جام جهانی و پیگیری مسابقات عملکرد خوبی نداشت. جدا از این موضوع، اتفاقات فوتبال و اینکه داور به اشتباه یک گل را سالم را مردود اعلام کند می‌تواند تاثیر گذار باشد. به هر حال انتقاد از تیم بازنده و سرمربی آن در فوتبال طبیعی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ او در مورد حواشی مطرح شده پیرامون استقلال و شایعه برکناری ساپینتوی پرتغالی ادامه داد: اختلاف استقلال با صدر جدول فقط پنج امتیاز است، پرداختن به حواشی فقط باعث تفرقه در تیم می‌شود، کاملا با برکناری ساپینتو مخالفم. این مربی عملکرد بدی نداشته و باید قبول کرد به خاطر قهرمانی فصل گذشته استقلال، مقداری فشار روی سرمربی طبیعی است و نباید به راحتی از کنار چنین موضوعی گذشت. چه اینکه استقلال تا قبل از جام جهانی روند قابل قبولی داشت و مطمئنا با از سرگیری مسابقات و برگشتن بازیکنان مصدوم مجددا تیم روی دور خواهد افتاد.

پاشازاده در مورد اتهام کم‌کاری به بعضی از بازیکنان استقلال گفت: شایعه کم کاری بازیکنان را رد می‌کنم. بحث کم کاری را یک عده دارند مطرح می کنند و اصلا نباید به آن دامن زد چون شایسته بچه های استقلال نیست. این بچه‌ها دارند برای تیم زحمت می‌کشند و هیچ کس حاضر نیست حتی یک ثانیه از انجام چنین کارهایی را بپذیرد و حتی طرح چنین موضوعاتی هم صورت خوشی ندارد.

1787061

پاشازاده درباره قهرمانی پرسپولیس رقیب دیرینه استقلال در نیم فصل اول افزود: فارغ از بحث اهمیت داشتن یا نداشتن‌ قهرمانی نیم فصل، چگونگی ادامه کار در نیم فصل دوم و نقش هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بسیار مهم است، امیدوارم حواس‌شان به تیم باشد و تصمیمات درستی بگیرند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *