تیتر خبرها

حواس پرسپولیس به یک بازیکن تراکتور باشد!

بازی امروز پرسپولیس – تراکتور در ورزشگاه آزادی برای رضا اسدی اهمیت ویژه‌ای دارد.

تابستان گذشته جست‌و‌جوی طولانی پرسپولیس برای پیدا کردن جانشین احمد نوراللهی به اسدی ختم شد و گل‌محمدی اصرار داشت که باشگاه هافبک سن‌پولتن اتریش را به هر قیمتی جذب کند. او در نهایت پس از مذاکراتی طولانی و با رقمی که برای آن روزها خیلی بالا به نظر می‌رسید، پرسپولیسی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ اوضاع برای اسدی در اولین بازی خوب پیش نرفت و شکست آسیایی پرسپولیس مقابل الهلال انگشت اتهامات را متوجه بازیکنی کرد که به او لقب شاه‌ماهی نقل و انتقالات داده بودند. اسدی در هفته‌های اول لیگ هم چندان خوب نبود و مدتی طول کشید تا بتواند با شرایط تیم جدیدش هماهنگ شود، ولی چند بازی ضعیف کافی بود که به سیبل انتقادات رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود. اسدی بتدریج توانست در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و در پایان فصل با ۴ گل و ۲ پاس گل آمار بدی نداشت، ولی باشگاه تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند.

اسدی در میان پیشنهادات مختلف برای فصل جدید در نهایت تراکتور را انتخاب کرد و توانست در تیمی که از آن شناخت خوبی دارد، خیلی زود جا بیفتد. او قبل از رفتن به اتریش بازیکن تراکتور بود و در این تیم نمایش خوبی داشت. اسدی در فصل جاری هم بتدریج در خط میانی تیم بردیف جا افتاد و علاوه بر مسئولیت‌هایش در خط میانی در حملات و گلزنی هم نقش پررنگی داشته است. او سه بار در ثانیه‌های پایانی برای تراکتور گل زده که گل‌هایش مقابل ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان ارزش ۴ امتیاز را برای تیم تبریزی داشته. همین سه گل او را به بهترین گلزن این فصل تراکتور تبدیل کرده.

تحول اسدی با تراکتور نشان می‌دهد که بخشی از ناکامی فصل گذشته او به‌دلیل شرایط متفاوتی است که در پرسپولیس داشته. علاوه بر جو سنگینی که از همان روزهای اول برای این بازیکن به‌وجود آمد، مشخص بود که ویژگی‌های او شباهت زیادی به نوراللهی ندارد و برای پذیرفتن آن نقش چندان مناسب نیست. اسدی امروز دوئل‌های جذابی با هافبک‌های پرسپولیس خواهد داشت و روی ضربات ایستگاهی و سانترها تهدیدی جدی برای تیم سابقش خواهد بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *