تیتر خبرها

خانوم جون خوشتیپی با چند تا قانون ساده کَفِته؛ مانتو پالتو نداره هااا خیالت تخت

اگر دوست داری مثل بلاگر ها با استایل های شیک و دلبر پاییزیت تو اینستا ولوله به پا کنی بیا این نکاتی که میگم رو یاد بگیر که به کارت میان.

شایانیوز- خوشتیپ بودن و داشتن استایل خوب چیزیه که تابستون و زمستون، گرما و سرما سرش نمیشه، هر خانوم و آقای خوش سلیقه و خوش پوشی همیشه دوست داره که تیپ و ظاهری خوب و آراسته داشته باشه که باعث درخشیدن چیه چشم اومدن اون بشه، به هر حال نمی‌تونیم این واقعیت رو انکار کنیم که داشتن ظاهر شیک و آراسته می‌تونه تاثیر بسیار قابل توجهی بر روی برخورد اطرافیان با ما بگذاره به خصوص در برخورد. با این اوصاف اگر چه سبک پوششی پاییز خیلی با تابستون و بهار فرق می‌کنه و آیتم های دیگه ای هست که برای ما در اولویت قرار میگیرند اما با این حال همچنان شیک استایل کردن مهمه.

مهم ترین اصول داشتن یک استایل خوب

نکته ای که در رابطه با استایل ها و تیپ های زیبا و چشمگیر وجود داره اینه که به طور معمول در همه اون ها شخص مورد نظر از یک سری اصول و قوانین اولیه تبعیت کرده که باعث شده با دردسر کمتر ظاهر زیبا ترس داشته باشه. حالا اگر براتون سواله که این قوانین چی هستند با ما همراه باشید تا چند تا از مهم ترین های رو با ما به اشتراک بگذاریم.

۱.اصل اول خوشتیپی در پاییز 

لباس های پاییزی و زمستانی غالبا نسبت به لباس های تابستونی حجم بیشتری دارند و همین هم باعث میشه که شما درشت تر دیده بشید، با این اوصاف خیلی مهمه که شما به فرم اندامی خودتون توجه ویژه ای داشته باشید و لباسی رو به تن کنید که متناسب اندام شما هستند و قرار نیست شما رو بیش از حد تول و یا بیش از اندازه قد کوتاه نشون بدند.

مهم ترین اصول داشتن یک استایل خوب

۲.اصل دوم خوشتیپی در پاییز

خرید هوشمندانه داشتن در هر فصلی و هر موقعیتی می‌تونه باعث درخشان شدن استایل شما بشه. منظور از خرید هوشمندانه اینه که شما هم به نیاز هاتون توجه داشته باشید و هم سعی کنید آیتم هایی رو خریداری کنید که می‌توانند خیلی راحت با آیتم های دیگه ست بشند و چند تایی استایل متفاوت بهتون بدند، مثل یک هودی ساده با رنگ خنثی یا یک شومیز سفید ضخیم که بشه زیر کلی بالا پوش مختلف پوشیدش.

مهم ترین اصول داشتن یک استایل خوب

۳.اصل سوم خوشتیپی در پاییز

هر استایل شیک و زیبایی مستلزمه اونه که شما بتونید رنگ های موجود در پوششتون رو متناسب با هم انتخاب کنید و به زیبایی باهم ستشون کنید به عبارت دیگه آشنایی با چرخه رنگ و هارمونی رنگ ها می‌تونه به شما کمک کنه تا استایل زیباتری برای خودتون بسازید.

مهم ترین اصول داشتن یک استایل خوب

۴.اصل چهارم خوشتیپی در پاییز

به گزارش شایانیوز، یکی از مواردی که ممکنه هیچ ربطی به لباس های شما نداشته باشه اما در چشمگیر تر شدن استایلتون تاثیر قابل توجهی داشته باشه، اعتماد به نفس است. شما باید به خودتون و انتخاب هاتون اعتماد داشته باشید و این اعتماد به نفس باید در رفتار و حتا ایستادنتون هم نمایان باشه.

مهم ترین اصول داشتن یک استایل خوب

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای هست که برای داشتن یک استایل خوب و زیبا باید بهش پایبند بود؟ نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید. 

عکس ها از صفحات: bom_ami__ , seom.design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *