تیتر خبرها

خداحافظی دو ستاره با تیم ملی

بر اساس خبر‌های رسیده کی روش از دو بازیکن عبور کرده است و اصلا نمی خواهد بازیکنان قدیمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

محافل فوتبالی شایعه شده است کارلوس کی روش بار دیگر دست به دعوت از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه خواهد زد تا این دو بازیکن با حضور در اردوی تیم ملی همدلی ایجاد کنند و مشکلی با این ندارند که روی نیمکت بنشینند! گفته می‌شود این دو بازیکن از طرق مختلف برای کارلوس کی روش پیام داده اند که شرایط بدنی و فنی آن‌ها ایده آل است و در صورت دعوت به اردوی تیم ملی اگر در ترکیب به میدان نیایند مشکلی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ شایعه شد مسعود شجاعی برای اینکه رکورد چهار دوره حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را در کارنامه خود به ثبت برساند خیلی مایل به دعوت دوباره به اردوی تیم ملی است و از سویی اشکان دژاگه به بهانه بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی از قطر جدا شد و پیراهن تیم فولاد را برتن کرد. تیمی که مربی اش جواد نکونام است و گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش بشمار می‌رود. اما بر اساس خبر‌های رسیده کارلوس کی روش چنین دیدگاهی ندارد و از این دو بازیکن عبور کرده است و اصلا نیت هم ندارد بازیکنان قدیمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

او در نهایت باید ۲۳ بازیکن را برای همراهی تیم ملی در قطر وارد لیست کند و جالب اینکه در این برهه از زمان هم برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی دچار مشکل شده است و چه رسد به اینکه بخواهد دو بازیکن جدید هم به این ترکیب اضافه کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *