خرید عطر ادکلن لالیک لامور زنانه ادو پرفیوم

خرید عطر ادکلن لالیک لامور زنانه ادو پرفیوم

معرفی عطر لالیک لامور – ادو پرفیوم لامور زنانه – Lalique L’Amour Eau de Parfum

عطر لالیک لامور یکی از عطر های بسیار جذابی است، که توسط برند لالیک تولید و راهی بازار شده است. این عطر (Lalique L’Amour Eau de Parfum) در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده است. از همان ابتدا تا به امروز نیز توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. لالیک لامور به دست یک عطار حاذق به نام ناتالی لارسن تولید شده است. ادو پرفیوم لالیک لامور یک عطر زنانه است و جزو بهترین عطر های تولیدی این عطار به حساب می آید. چرا که به هنگام تولید Lalique L’Amour تمام توان خود را به کار گرفته است، تا بتواند یک عطر ماندگار و پر فروش داشته باشد. که در این زمینه کاملا خوش درخشیده است.

خرید عطر ادکلن لالیک لامور زنانه ادو پرفیوم

خلاقیت در طراحی بطری و رایحه ها در عطر لالیک لامور

طراحی بطری ادکلن لامور زنانه یک طراحی بسیار خاص است. به شکلی که در همان نگاه اول توجه کاربر را به خود جلب می کند. این طراحی نشانگر صرف وقت و استفاده از خلاقیت می باشد. که به نوعی ارزش بسیار بالای مخاطب را به نمایش می گذارد. حال این بطری، یک بطری شیشه ای بسیار شفاف است که از شکل مربعی بهره می برد. به راحتی قابل حمل است و می توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد. شفافیت این شیشه بسیار بالاست به طوری که مایع درون خود را به طور کامل به نمایش می گذارد. کف بطری عطر لالیک لامور به رنگ صورتی است که جذابیت خاصی را به آن بخشیده است.

رایحه های موجود در ادو پرفیوم لالیک لامور زنانه این عطر را به یک محصول بسیار خاص و ویژه تبدیل کرده است. به شکلی که با یک بار استفاده از لالیک لامور به آن وابسته خواهید شد. به یاد داشته باشید که برای ماندگاری بیشتر لامور زنانه، آن را بر روی نبض دستتان اسپری کنید.

ویژگی های خاص و منحصر به فرد ادو پرفیوم لامور زنانه

رایحه های ابتدایی موجود در نت اولیه عطر لالیک لامور، ترنج، بهار نارنج و رز می باشند. این رایحه ها پس از مدتی جای خود را به یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم می دهند و در فضا پراکنده می شوند. به دنبال آن مشک، سدر و چوب صندل سفید قابل استشمام است. وجود چنین رایحه هایی ادو پرفیوم لامور زنانه را به یک عطر خاص و جذاب تبدیل کرده است. که امکان استفاده از آن را در مجالس، مهمانی های خاص و … به وجود می آورد.

میزان ماندگاری عطر لامور زنانه، عالی می باشد. و تا چندین ساعت می توان از رایحه های موجود در ادکلن لامور بهره برد. هم چنین پراکندگی خوبی دارد. به شکلی که اطرافیان نیز از رایحه های خاص ادکلن لامور زنانه بهره می برند و حس نشاط و شادابی در آن ها به وجود می آید. عطر لالیک لامور یک عطر خنک می باشد و استفاده از آن در فصول گرم سال به ویژه تابستان لذت بخش می باشد.

رایحه های به کار برده شده در Lalique L’Amour Eau de Parfum

  • پیش رایحه: ترنج، بهار نارنج، رز
  • میان رایحه: یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم
  • پس رایحه: مشک، سدر، چوب صندل سفید

 

برای خرید عطر ادکلن لالیک لامور زنانه ادو پرفیوم اینجا کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

1720449219 2052236

اشعار شب سوم محرم + روضه حضرت رقیه (س)

در این پست اشعار شب سوم محرم + روضه حضرت رقیه (س) را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *