تیتر خبرها

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی سبز یاد بگیر؛ یه عالمه ترکیب خفن

سبز رو با رنگ‌های زیادی می‌تونید ست کنید اما ترکیبش با زرد، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه.

شایانیوز- سبز یکی از رنگ های پرکاربرد در دنیای مدِ که نشان دهنده اعتماد بنفس و سرزندگی است و آرامش خاصی به اطرافیان میده. سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست می‌یاد. این رنگ جذاب تناژهای مختلفی داره که میشه به سبز نعنایی، سبز زیتونی، زمردی، خزه‌ای، سبز ارتشی و مغز پسته ای اشاره کرد.

اگه یه مانتوی سبز دارید اما نمی دونید با چه رنگ هایی ستش کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قراره اصول ست کردن رنگ سبز رو با هم مرور کنیم.

ترکیب سبز با این رنگ ها بی نظیر میشه

پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ. سبز رو با رنگ‌های زیادی می‌تونید ست کنید اما ترکیبش با زرد، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه. رنگ های خنثی مثل طوسی روشن، سفید، مشکی، خاکی هم در کنار سبز بی نهایت جذاب میشه. به عنوان مثال مانتوی سفید با کت جین و شلوار سبز در کنار کتونی سفید بی نهایت شیک میشه.

IMG

اکسسوری سبز فراموش نشه

کیف، کفش، کمربند یا روسری سبز اکسسورهای زیبایی برای اضافه کردن این رنگ به استایلتون هستند. اگه یه کیف یا کفش سبز داشته باشید به راحتی میتونید اونُ با لباس های قهوه ای، مشکی، طوسی، کرم، زرد و آبی ست کنید. اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید و یکم هم ریسک پذیر باشید سبز در کنار صورتی و بنفش هم جذابیت خیره کننده ای رو براتون ایجاد میکنه.

irs

شلوار سبز یه انتخاب عالی برای استایل خنثی

اگه به رنگ های خنثی علاقه دارید و دوست دارید استایلتون با این رنگ ها بسازید برای اینکه تیپ خاص داشته باشید که منحصر به خودتون باشه میتونید مانتوی رنگ خنثی رو با شلوار سبز ست کنید. به گزارش شایانیوز شلوار سبز با رنگ های زرد، آبی و سرمه ای هم ترکیب جذابی رو میسازه. قرمز، نارنجی و بنفش هم رنگ‌های مکمل سبز هستند که با شلوار سبز هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن.

x

سبز برای قرارهای رسمی و نیمه رسمی

اگه قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، بهترین مکمل برای این رنگ، آبیه. تقریبا بیشتر طیف های آبی برای ست شدن با سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا کاربنی است. اما اگه آبی روشنُ انتخاب کردید، دقت کنید که بهترِ از رنگ خاکی مایل به قرمز هم در استایلتون استفاده کنید. اگه برای قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید به سرمه ای هم فکر کنید. پیشنهاد بعدی ما برای محیط های نیمه رسمی انتخاب رنگ کرم و شکلاتی یا نسکافه ای در کنار سبزِ. برخی افراد رنگ قهوه ای رو مناسب با رنگ سبز میدونند. اما قهوه ای هرچه روشن تر باشه و به کرم نزدیکتر باشه، در ترکیب با سبز جذاب‌تر میشه. رنگ مشکی هم در کنار سبز ترکیب جذابی رو برای قرارهای رسمی و نیمه رسمی میسازه.

n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *