تیتر خبرها

دامن هزار رنگ اکرم محمدی چه ناغافل چیتان پیتانش نمود؛ یهووو شد هم سن دُخی پروتزیش!

اکرم محمدی بازیگر پیشکسوت ایرانی که تو ستایش نقش خانوم بزرگ رو داشت حالا با استایل های چیتان پیتانش سوژه شد!

شایانیوز- اکرم محمدی به مانند خیلی از بازیگرای نوپا و حتی پیشکسوت کشورمون به دنبال دیده شدن می باشد اما نه به هر قیمتی! حالا شاید اصلا براتون سوال بشه که اکرم محمدی کیه که خب باید بگیم خانوم بازیگر محبوب و مشهور سالهاست در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داره و دارای کارنامه کاری پرباری هست. اکرم محمدی از این سبک چهره هاست که هم میتونه ژیگول باشه هم ساده و مثبت، هم پر قدرت دیده شه و هم منفی و ناجور! که البته گزینه آخر آخری خیلی بهش نمیاد و اصولا نقشای درست حسابی بهش داده میشه.

یکی از غلیظ ترین کارایی که از اکرم محمدی تو ذهنمون مونده سریال “ستایش” هستش که تو فصل سومش اکرم بانو کاراکتر خانوم بزرگ رو ایفا کردن و برخلاف اینکه خیلیا ابتدا گفتن این نقش پولدااار به اکرم محمدی نمیاد، اما به زیباییه تمام اون رو به تصویر کشید. اما برگردیم سراغ جمله اولی که گفتیم! اکرم محمدی مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که علی رغم سن و سال میانسالش علاقمنده تا ظاهری سانتی مانتال داشته باشه که البته این دلیل خوبی بر خوشتیپ بودن وی نیست! مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های نه چندان جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که زیاد به مذاق مخاطب ایرانی خوش نیومده.

akrammohammadi3

akrammohammadi

اکرم+محمدی

هرکی یه جور میخواد دیده شه اکرم محمدی هم با لباسای شونصد رنگ!

خب همونطور که از تصاویر مشخصه اکرم محمدی علاقه وافری به رنگ های مختلف داره و اونارو در کنار هم مثل رنگین کمون ترکیب میکنه نه با رنگای خنثی! البته که تیپ و استایل یه موضوع کاملا سلیقه ای هستش و ارتباطی به دیگری نداره که کی مشکی دوست داره و کی رنگی! از طرفی هم دیگه از اونجایی که دنیا دو روزه، چه ایرادی داره بانوان سن دار هم از تیپای شاد و جدید استفاده کنن تا روحیه شیطون خودشون رو بتونن تخلیه کنن؟

اما خب نکته منفی داستان هم اینجاست که این چهره ها به دلیل اینکه شهرت دارند وقتی با چنین استایل هایی دیده میشن مورد توجه که هیچ، مورد قضاوت قرار میگیرن و سوژه میشن. پس چه کاریه که در این حد برای دیده شدن پیش برن و حرکتای نافرم بزنن؟!

زندگی-اکرم-محمدی-10-600x841

وقتی اکرم محمدی یهو سیس سال سنش دنده عقب میگیره!

یکسری از بازیگران هستند به مانند خانوم مرجانه گلچین و یا فاطمه گودرزی و حتی هما خاکپاش، که نه تنها به شدت ژیگول طور ظاهر میشن بلکه تو کار تبلیغات اجق وجق هم هستند و دائما باید این خانوما رو در سالنای زیبایی و حتی عمل جراحی پیدا کنیم.

اکرم محمدی اما هنوز تا به این حد پیشرفت نداشته که بخواد با استفاده از موارد ناجور بدجوری بره تو حاشیه، اما مثلا مدتی پیش تصاویری از وی دیده شد که با آرایشی بسیار غلیظ بود. البته که خانوم خانوما حرکتای دیگه ای همچون کشیدگی پوست و بوتاکس و … اینهارو هم داشت اما از اونجایی که پیش مریم رهنما بوده عکساش با روتوش بسیااار زیادی گرفته شده و در نهایت یک خانوم ۶۴ ساله شبیه به دختران سی ساله شده که این هم برای کاربران بسیار جای تعجب داشت.

gt

mohammadi-akrami-bio-photokade-com-4

مامان که قرتی باشه دخترشم میشه شاه قرتی!

خانوم اکرم محمدی یه دختر جذاب و داف به اسم مروارید جعفری داره که خانوم خانوما هم کم و بیش در عرصه بازیگری مثل مادر جانش فعالیت می کنه  البته نسبت به اکرم محمدی مروارید خانوم فعالیت نسبتا خو بی در اینستاگرام داره و هرازگاهی از خودش و کارهایی که انجام میده عکس منتشر می کنه، اونم عکس های خفن و درجه یکی که حسابی قابل توجهن.

564138_256

اکرم+محمدی (2)

اما یه کمی بیشتره جالب با اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد ۶ مرداد ماه سال ۱۳۳۷ در شهر تهرانه. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از اون وارد عرصه تئاتر شد و بازیگری رو از این راه آغاز کرد. اولین نقشی که باعث شد او توانایی هاش رو به سینمای ایران بشناسونه، نقشی بود که در سریال بی نظیر مادر به نمایش گذاشت و پس از اون با سریال پدر سالار شهرتی فوق العاده کسب کرد.

اکرم خانوم چندین سال قبل با مجید جعفری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مرواریده که او هم در حرفه بازیگری مشغول فعالیته. البته زندگی زناشویی اکرم محمدی سرانجام به جدایی ختم شد.

اکرم محمدی ازدواج کرد اما تجربه عشق نداره!

متاسفانه در زندگی واقعی هیچگاه تجربه عشق را نداشتم، شاید اگر عشق را تجربه می کردم انتخابم برای ادامه زندگی، سال ها انتظار و وفاداری می بود

ac-image-DU1627637461cY

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *