تیتر خبرها

"دنیا مدنی" با میکِ خفنش همه رو به خط کرد؛ خانوم با یه لُنگ تیپ زده در حد لالیگا!

دنیا مدنی بازیگر و دختر رویا تیموریان این روزا با استایلای خاصش تو سفر حسابی معروف شده و داره با خفن بازیاش پول به جیب میزنه حسااابی!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره نهایت تلاشش رو میکنه که بیشتر از پیش بتونه به چشم مردم بیاد. دنیا مدنی که همواره با اسم مادرش یعنی خانوم رویا تیموریان شناخته میشد، اما در حیطه کاری خودش شهرت زیادی به دست آورده. دنیا مدنی علاوه بر بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه رو هم انجام میده و در موفق ترین کارش میشه به طراحی صحنه برنامه پربیننده ای همچون خندوانه اشاره داشت. اما این خانوم خوش استایل در کنار تمام حرفه هایی که تابحال دنبال کرده، به شهرت بیشتر کسب کردن از طریق فضای مجازی هم بسیار فکر میکنه.

دنیا خانوم به تازگی عکسی از استایل متفاوت و جالبش رو کرد که همه رو تو بهت فرو برد. این بازیگر که چهره بسیار مطلوب و دلنشینی داره، این بار با یه میکاپ فوق العاده جذاب که یه دختر ملیح رو از فیسش بیرون کشیده به سراغ کاربرا و طرفداراش اومد و با مانتویی که گویا طرحی از لُنگ های قدیمی داره، همه مدلا رو کنار زد.

 از اونجایی که دنیا مدنی عاشق و شیفته عکس گرفتن از خودشه، تو این عکسش سعی داره دارندگی و برازندگی رو به رُخ بکشه و با آیفون خفنش همه فکا رو بچِسبونه زمین! البته ایشون مال و منال بی بروبرگردش رو از همون ابتدا با کمک مادر جانش دست و پا کرد و حالا با کلی آرا ویرا داره میاد سراغ اینستابازا و هر بار که عکس جینگولی مثل این رو از خودش منتشر میکنه، کل اینستا واسش به خط وایمیستن!

qw

دنیا مدنی با تیپ اروپاییش همه دنیا رو گشت زد!

دنیا مدنی جزو اون دسته از بازیگراییه که علاقه بسیار زیادی به مد و تیپای مطابق با ترند روز دنیا داره و همش میخواد با استایلاش دل آدمو رو ببره. این بازیگر که چندان قد و بالای رعنایی نداره، ولی همواره با انتخاب های درست وخفنش سعی میکنه سوتون اینستا باشه و به تازگی هم رفته بود مسافرت و انگاری کل دنیا رو زیر و رو کرده بود، یه کلیپ در حد چند ثانیه از خودش گذاشت و زد رو دست همه خفنای حوزه مد و فشن!

تتوهای پرریزونِ دنیا مدنی واسه طرفداراش!

اگه فکر میکنین دنیا مدنی چندان شناختی در فضای حرفه ای هنر نداره و فقط اونایی که حسابی با مادرش یعنی استاد رویا تیموریان در ارتباط هستن ایشونو میشناسن پس باید بگیم که سخت در اشتباهین. این چند وقت اخیر خصوصا از زمانی که دنیا خانوم اومد تو برنامه پربیننده شب آهنگی حسابی تو سینما گُل کرد و طرفداراش هزار برابر قبل شدن.

خانوم خانوما همین چند وقت پیش یه پستی گذاشته بود که بعد از تموم شدن تئاترش کلی طرفدار از اون با گل های رنگ و وارنگ و جعبه های هدیه استقبال کردن که واسه خودش هم حسابی تعجب آور بود.

sag

we

البته نباید از تاثیرات بی نظیر چیتان پیتانا و فوتوهای جنجالی خانوم خانوما گذشت در این حجم محبوبیتش. مثلا اینکه علاوه بر استایلای برگ ریزونش، با تتوهای خفنی هم که رو دست داره و البته تابحال هیچ خانوم بازیگری نتونسته اینقدر ریلکس ازشون رونمایی کنه، میشه گفت خیلی رو روند دستیابی به شهرتش تاثیرگذار بوده.

دنیا مدنی یه بار عکسی همراه با هانیه توسلی منتشر کرد که حسابی تو اینستا وایرال شد. خانوم خانوما که عشق سلفی گرفتنه دقیقا با همون دستی که روش تتو زده عکس انداخته و تتوش شد پیرهن عثمون. البته که استایلای جینگول مستونش لب دریا و تو صحرا هم خیییلی از کاربرا رو با خودش همراه کرد و یاد گرفته که جریان اینستا رو چطوری در جهت خواسته های خودش به جلو ببره!

jj

as

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *