تیتر خبرها

رمزارزها وارد دنیایی جدید شدند؟!

با اسپانسر شدن صرافی رمزارز اوکی‌ایکس (OKX) در تیم فرمول۱ مک‌لارن، فصل جدیدی از همکاری بین صنعت فرمول۱ و صنعت رمزارز آغاز شد.

شایانیوز- راننده مشهور استرالیایی فرمول ۱، دنیل ریکاردو در دنیای کریپتو‌ و توکن‌ها پا گذاشته است. دلیل این اتفاق، اسپانسر شدن صرافی رمزارز اوکی اکس (OKX) برای خودرو‌های تیم فرمول‌۱ مک‌لارن است. گفتنی است اکنون ریکاردو بین اعضا این تیم قرار دارد.

اسپانسر شدن صرافی رمزارز

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز اوکی ایکس یک صرافی رمز‌ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. از نظر حجم معاملات، این صرافی جزو پنج صرافی برتر جهان قرار دارد و بالای بیست میلیون کاربر را پشتیبانی می‌کند.
شرکت مک‌لارن که با نام تجاری مک‌لارن – مرسدس نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۲، صرافی اوکی اکس را به عنوان شریک اسپانسر خود برای ماشین‌های فرمول ۱، و ماشین‌های ورزش الکترونیکی (esports) خود معرفی کرده است.

این توافق از مسابقه جایزه بزرگ میامی ۲۰۲۲، که حدود چهار ماه گذشته برگزار شد، برقرار است. لوگوی تبلیغاتی این صرافی، بر روی ماشین‌های مسابقه، کلاه ایمنی و کیت‌های این تیم قرار می‌گیرد

صحبت‌های دنیل ریکاردو

همکاری این دو شرکت‌ بزرگ جهانی، باعث ایجاد فرصت‌های فراوان و جدیدی برای طرفداران تیم مک‌لارن- مرسدس خواهد شد. به بهانه‌ی این همکاری جدید، گفت‌و‌گویی با مدیر تیم بازاریابی مک‌لارن و دنیل ریکاردو در حاشیه‌ی مراسم Token2049 انجام شده است. این مراسم در هفته‌ی رمزارز آسیا، در کشور سنگاپور که یکی از کشورهای پیش‌روی آسیایی در صنعت کریپتو است برگزار شد.
در گفتگو با دنیل جوزف ریکاردو، او اعلام کرد، خودش اولین بار در سال ۲۰۲۱ و به پیشنهاد دوستانش و از روی کنجکاوی به سمت دنیای رمزارز‌ها رفته است. ریکاردو می‌گوید با درگیر شدن در دنیای رمزارز، کیف‌پول متعلق به صرافی رمزارز اوکی‌ اکس (OKX) خود را نیز افتتاح کرده است. به گفته‌ی راننده استرالیایی، او همچنان در حال جستجو و یادگیری درباره دنیای وسیع رمزارز‌‌ها است.
او می‌گوید که حضورش در دنیای رمزارز‌ها آنقدر شدت پیدا کرده که هم‌تیمی ‌هایش به او در این باره هشدار داده‌اند. از نظر ریکاردو، دنیای رمزارز شگفت انگیز و مملو از فرصت جدید است.
از نظر او، همکاری با صرافی رمزارز اوکی‌اکس (OKX) همکاری‌ای مهیج است که فرصت‌های خلاقانه‌ی جدیدی را در اختیار طرفداران تیم مک‌لارن- مرسدس می‌گذارد. همچنین اجازه می‌دهد تا طرفداران بتوانند تعامل بیشتری با تیم داشته باشند.

صرافی رمزارز اوکی‌اکس در مسابقه جایزه بزرگ سنگاپور که فردا (۱۰ مهر) و همچنین در مسابقه جایزه بزرگ ژاپن در تاریخ ۱۷ مهر برگزار می‌شود به عنوان اسپانسر حضور خواهد داشت

نظر مدیر بازاریابی تیم مک‌لارن

از نظر رافیک، مدیر بازاریابی (مارکتینگ) این تیم، حضور صرافی رمزارز به عنوان همکار تبلیغاتی فرصتی برای هم‌افزایی قدرت دو شرکت فعال در حوزه کارآفرینی تکنولوژی خواهد بود. صنعت مسابقه فرمول۱، از پیشرو‌ترین صنایع خودروسازی در جهان است که با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.
این در حالی است که صنعت رمزارز و بلاک‌چین نیز با سرعت بالایی درحال نوآوری و بلوغ است. رونمایی از طراح‌های جدید تبلیغاتی این همکاری در جایزه بزرگ سنگاپور خواهد بود. این اولین بار از سال ۲۰۱۹ است که مسابقات در پیست سنگاپور برگزار خواهد شد. این رویداد دقیقا همزمان با مراسم رمزارز TOKEN 2049 است.

صنعت فرمول۱، همواره جزو صنایع موردعلاقه‌ی شرکت‌ها برای تبلیغات و اسپانسرینگ است. صرافی رمزارز اوکی‌اکس توانسته جای خود را به عنوان اسپانسر اصلی تیم مک‌لارن- مرسدس محکم کند.

البته این اولین بار نیست که صرافی‌ها به سمت مسابقات فرمول یک می‌روند. قبل‌تر هم صرافی‌هایی لگو خود را بر روی ماشین‌ها و حاشیه مسابقات فرمول یک قرار دادند که این موضوع تبلیغات موثری برای آن‌ها بوده است. جدای از بحث تبلیغات، بسیاری از این صرافی‌ها به مشتریان خود که از راه‌های تبلیغاتی مختلف جذب یک صرافی شده‌اند، امتیازات و تخفیف‌های جذابی می‌دهند

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *