تیتر خبرها

روی میز کنسول چی بزاریم؟ چیدمان کنسول اصول داره الکی نیست که

ایده‌های مختلفی برای تزیینات روی کنسول وجود داره و شما میتونید از انواع گل، آباژور، نقاشی و آثار هنری و … برای تزئینش استفاده کنید.

شایانیوز- کنسول یه میز دکوریه که این روزها حسابی مد شده و به عنوان یکی از وسایل تزئینی توی خیلی از خونه ها استفاده میشه. البته کنسول فقط کاربرد تزئینی نداره و شما میتونید از کمدش برای نگه داری ظروف و … استفاده کنید. خیلیا فکر میکنن تو هر خونه ای فقط باید یه کنسول باشه در حالی که این طرز فکر غلطه تو چیدمان حرفه ای، هر فضایی میز کنسول مخصوص به خودش رو داره پس شما میتونید با توجه به فضای خونتون توی پذیرایی، قسمت ناهارخوری، اتاق خواب و ورودی خونه از میز کنسول استفاده کنید.

ممکنِ این سوال براتون پیش اومده باشه که میز کنسول رو چجوری تزئین کنید. ایده‌های مختلفی برای تزیینات روی کنسول وجود داره و شما میتونید از انواع گل، آباژور، نقاشی و آثار هنری و … برای تزئینش استفاده کنید. اینجا یه سری آیتم هایی که برای تزئین میز کنسول میتونید استفاده کنید رو براتون آوردیم.

این نکات رو در تزئین کنسول رعایت کنید

دیزاین کنسول باید هماهنگ با سبک خونتون باشه. به عنوان مثال اگه سبک خونتون کلاسیکِ از اشیا دکوری کلاسیک استفاده کنید و اگر خونتون مدرنِ از اشیا مدرن استفاده کنید.

O

برای دیزاین میز کنسول به دیوار پشت کنسول دقت کنید اگر طرحی داره یا از کاغذ دیواری شلوغ استفاده شده از ساعت، آینه یا تابلوهای شلوغ برای دکورش استفاده نکنید.

به گزارش شایانیوز معمولاً روی کنسول رو باید با یک یا دو شی بزرگ و چند شی کوچک تزیین کرد اشیا بزرگ میتونن آباژور، گلدان و یا یک مجسمه بزرگ باشن.

M

 میتونید چیدمان روی کنسول رو به صورت قرینه انجام بدید مثلاً دو تا شمعدان مثل هم در دو طرف کنسول قرار بدید میتونید چیدمان کنسول رو به صورت غیر قرینه هم انجام بدید این کاملا به سلیقه شما بستگی داره.

C

چه چیزهایی روی میز کنسول بذاریم

آینه یکی از چیزهایی است که میتونید روی میز کنسول بذارید. خیلی از کنسول ها خودشون آینه دارن اما اگه کنسولتون آینه نداره و میخواین براش آینه بخرید باید اونی رو بگیرید که متناسب با سبکش باشه. به عنوان مثال اگه کنسولتون مدرنِ از آینه های سلطنتی برای تزئینش استفاده نکنید.

شمعدان روی میز کنسول مخصوصا کنار آینه بسیار خودنمایی میکنه. علاوه بر شمعدان‌ آباژورهای رومیزی هم جزء وسایلی هستند که برای روی کنسول مناسبِ. وقتی که روی میز کنسول آباژور میذارید، باید میز رو کنار پریز برق قرار بدید. قرار دادن یک آباژور همیشه خاموش روی کنسول خیلی جالب نیست.

IM

گل و گیاه جزء آیتم هایی هستند که در تزئین میز کنسول زیاد استفاده میشه. میتونید از انواع گل و گیاه طبیعی یا مصنوعی برای تزیین میز کنسول استفاده کنید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *